• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

قیمت جدید لبنیات را اینجا ببینید

  • کد خبر : 337972
  • 28 آذر 1402 - 11:47
قیمت جدید لبنیات را اینجا ببینید

قیمت جدید لبنیات را اینجا ببینید به گزارش منیبان به نقل از تسنیم، صنایع لبنی شیرخام را به‌صورت یارانه‌ای و با قیمت مصوب دریافت می‌کنند و از طرفی اجازه صادرات محصولات تولیدی با ماده اولیه یارانه‌ای به آن‌ها داده شده است آن‌ها نیز باید ۴ محصول خود را با قیمت مصوب در بازار عرضه کنند. […]

  • قیمت جدید لبنیات را اینجا ببینید

      به گزارش منیبان به نقل از تسنیم، صنایع لبنی شیرخام را به‌صورت یارانه‌ای و با قیمت مصوب دریافت می‌کنند و از طرفی اجازه صادرات محصولات تولیدی با ماده اولیه یارانه‌ای به آن‌ها داده شده است آن‌ها نیز باید ۴ محصول خود را با قیمت مصوب در بازار عرضه کنند.

      بر اساس توافق انجام شده با انجمن صنایع لبنی ۴ محصول آن‌ها باید با قیمت مصوب به فروش برسد، اما شاهد گران فروشی و عدم عرضه محصولات تنظیم بازاری توسط برخی از صنایع لبنی هستیم.

      مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و فرآورده‌های دامی سازمان حمایت در مهر ماه به این صنایع هشدار داد و گفت: از آنجا که تاثیر افزایش قیمت مصوب شیر خام و سایر هزینه‌های تولید قبلاً در قیمت این محصولات لحاظ و از سوی واحد‌های تولیدی اعمال شده است لذا هرگونه افزایش مجدد قیمت‌ها فاقد وجاهت است.

      بنابر این گزارش به تازگی نیز مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی در بازدید از یکی از کارخانه‌های صنایع لبنی به این گران فروشی اشاره کرده است.

      گران فروشی ۷ هزار تومانی در یک لیتر شیر

      در این گزارش، تخلفاتی مانند عدم تولید نوعی خامه برای بازار داخلی، گرانی فروشی شیر نایلونی ۱۸ هزار تومانی به قیمت ۱۹ هزار تومان و شیر بطری کم چرب یک لیتر ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان، عدم تولید پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی و ماست ۲.۵ کیلوگرمی تنظیم بازار مشاهده می‌شود.

      برای این واحد گزارش تخلف و جریمه به ارزش یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان تعیین و به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام شد.

      نرخ‌های مصوب محصولات لبنی توسط وزارت جهاد کشاورزی به شرح زیر اعلام شد:

      قیمت هر کیلوگرم شیرخام ۱۵ هزار تومان

      ماست ۲.۵ کیلوگرمی با قیمت ۵۹ هزار و ۷۶۰ تومان

      پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی ۴۴ هزار و ۴۰۰ تومان

      شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی کم چرب ۱۸ هزار تومان

      شیر بطری یک لیتری کم چرب ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=337972

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم