• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
2

پرداخت دو روز حقوق به کارگران امروز

  • کد خبر : 343882
  • 11 اردیبهشت 1403 - 19:17
پرداخت دو روز حقوق به کارگران امروز

طبق قانون کار، روز ۱۱ اردیبهشت برای کارگران تعطیل رسمی است. این موضوع بر اساس ماده ۶۳ قانون و مقررات کار جمهوری اسلامی ایران تأکید می‌شود. این قانون بیان می‌کند که علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر نیز به عنوان یکی از تعطیلات رسمی کارگران در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، این روز همانند روزهای […]

  • طبق قانون کار، روز ۱۱ اردیبهشت برای کارگران تعطیل رسمی است. این موضوع بر اساس ماده ۶۳ قانون و مقررات کار جمهوری اسلامی ایران تأکید می‌شود. این قانون بیان می‌کند که علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر نیز به عنوان یکی از تعطیلات رسمی کارگران در نظر گرفته می‌شود.

    بنابراین، این روز همانند روزهای تعطیل رسمی دیگر مثل جمعه‌ها است و اگر کارفرما اقدامی برای تعطیلی کارگران نکند، ساعات کاری این روز به عنوان تعطیل کار محاسبه می‌شود. این مطلب توسط علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر، و اصلانی، دبیر کانون شورای اسلامی کار البرز، تأیید شده است.

    در واقع، این روز به مناسبت هفته کارگر و روز جهانی کارگر تعطیل رسمی است و کارفرمایان حق ندارند کارگران را به کار در این روز ملزم کنند. این موضوع یک حق قانونی برای کارگران است و از آن‌ها انتظار می‌رود که از این فرصت برای استراحت و تفریح بهره‌برداری کنند. اما متأسفانه بسیاری از کارخانه‌ها این قانون را رعایت نمی‌کنند و کارگران را در این روز به سر کار می‌برند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343882

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم