• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مقایسه صرافی ارز دیجیتال ایرانی

  • کد خبر : 343904
  • 14 اردیبهشت 1403 - 1:45
مقایسه صرافی ارز دیجیتال ایرانی

فهرست محتوا شروع کار در دنیای کریپتوکارنسی‌ها با انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر گره خورده است. ناگفته پیدا است که برای انتخاب بهترین صرافی در راستای ترید و سرمایه‌گذاری و رسیدن به این اعتماد و اطمینان، باید مشخصه‌های مختلفی را بسنجید. انواع صرافی‌های ارز دیجیتال مشهور و معتبر در ایران وجود دارند که با […]

فهرست محتوا

  • شروع کار در دنیای کریپتوکارنسی‌ها با انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر گره خورده است. ناگفته پیدا است که برای انتخاب بهترین صرافی در راستای ترید و سرمایه‌گذاری و رسیدن به این اعتماد و اطمینان، باید مشخصه‌های مختلفی را بسنجید. انواع صرافی‌های ارز دیجیتال مشهور و معتبر در ایران وجود دارند که با یک بررسی کامل و دقیق مشخصه‌های هر کدام از آن‌ها، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای آغاز فعالیت‌های خود در دنیای ارز دیجیتال را پیدا کنید!

    والکس بهترین صرافی ایرانی

     

    مقایسه صرافی ارز دیجیتال ایرانی

    اولین و مشهورترین صرافی ارز دیجیتال موجود در ایران، صرافی والکس است. این صرافی با در نظر گرفتن تمام نکات امنیتی، یکی از بهترین و امن‌ترین پلتفرم‌ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. احراز هویت دو مرحله‌ای برای ورود به سایت، یکی از این نکات است.

    نکته مهم دیگری که باعث محبوبیت والکس شده است، کارمزد نسبتا کم آن نسبت به دیگر صرافی‌ها است. کارمزد صرافی والکس برای معامله‌های مبتنی بر بیت‌کوین، 0.2%، در بازارهای مبتنی بر تومان، 0.1% و بر پایه تتر، 0.05% تتر است. این میزان کارمزد باعث شده که استفاده از این صرافی حتی برای معامله‌های بسیار بزرگ، ایده‌آل باشد و با کمترین مبلغ بتوان بیشترین میزان سود را کسب کرد.

    رابط کاربری بسیار خوب و قابل درک همراه با ارائه اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید و iOS، از دیگر مزایای این صرافی است. عرضه ابزارهای پیشرفته برای ترید کردن و حتی ارائه اعتبار معاملاتی برای حضور در دنیای کریپتو کارنسی در قالب سکوی معامله، همه از مشخصه‌های اختصاصی این صرافی غیر متمرکز هستند.

    امکان حضور در سه بازار متفاوت بر پایه بیت‌کوین، تومان و تتر، یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از والکس است. این صرافی با عرضه بیش از 130 کوین، امکان معامله و ترید کردن با انواع ارزهای دیجیتالی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

    آبان تتر: پشتیبانی از ارزهای متعدد

    آبان تتر درست مثل صرافی‌های ایرانی و خارجی، از احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کند تا امنیت کاربران خود را به بهترین شکل ممکن، تامین کند. این صرافی با اخذ کارمزد متوسط از کاربران، امکان انجام معامله‌های بزرگ با حاشیه سود متناسب را برای تریدرها فراهم کرده است. نکته مهمی که باید بدانید این است که صرافی آبان تتر برای معامله‌های تتر، هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌کند که بدون شک یک امتیاز مثبت برای این صرافی ارز دیجیتال به شمار می‌آید. رابط کاربری این صرافی، ساده و قابل قبول است، اما نداشتن یک اپلیکیشن اختصاصی را باید یک نکته منفی در نظر بگیریم.

    نوبیتکس: سرعت بالای تراکنش‌

    نوبیتکس هم یکی دیگر از صرافی های معتبر ارز دیجیتال است که با استفاده از سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای، امنیت قابل قبولی برای کاربران خود ایجاد کرده است. استفاده از کیف پول سرد یکی دیگر از روش‌های افزایش امنیت این صرافی است.

    صرافی نوبیتکس، کارمزد نسبتا کمی برای معامله‌ها اخذ می‌کند و همین موضوع به یکی از نقاط قوت آن تبدیل شده است. میزان کارمزد برای کاربران بر اساس حجم معامله آن‌ها در 30 روز اخیر فعالیت‌شان تعیین می‌شود.

    مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت نوبیتکس نسبت به دیگر صرافی‌ها، نقدینگی بسیار خوب آن است که تبدیل ارزهای دیجیتال به وجه نقد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر می‌سازد. رابط کاربری خوب و ارائه اپلیکیشن اختصاصی، از دیگر مزیت‌های این صرافی ارز دیجیتال هستند.

    رمزینکس: رابط کاربری ساده

    یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال معتبر ایران، رمزینکس است. این صرافی نیز با در نظر گرفتن مشخصه‌های مهم امنیتی، یک محیط امن و قابل اعتماد برای کاربران خود به‌وجود آورده است.

    کارمزد کم اخذ شده برای معامله‌ها، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این صرافی ارز دیجیتال است که فعالیت در آن را به یک انتخاب خوب برای اغلب تریدرها تبدیل کرده است. این صرافی دارای اپلیکیشن اختصاصی نیز بوده و برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS، اپ اختصاصی عرضه کرده است.

    درست مثل دیگر صرافی‌های معتبر ایرانی هم‌چون والکس، رمزینکس نیز دارای پشتیبانی 24 ساعته است. کاربران با خیال راحت و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. امکان ترید کردن با بیش از 170 ارز در رمزینکس، از دیگر مزایای این صرافی ارز دیجیتال به شمار می‌آید.

    کوینکس: پلتفرم قابل درک

    امنیت بسیار خوب و امکان احراز هویت دو مرحله‌ای، بدون شک یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های کوینکس است. نکته مهم دیگری که استفاده از صرافی ارز دیجیتال کوینکس را به یک انتخاب خوب تبدیل کرده است، کارمزد نسبتا کم آن است. موضوع مهم دیگری که دانستن آن احتمالا برای شما جالب خواهد بود این است که کوینکس، توکن اختصاصی خود یعنی CET را دارد. برای کاهش میزان کارمزد خود، می‌توانید حجم معامله‌ها را افزایش دهید یا این توکن اختصاصی را هولد کنید.

    پلتفرم ساده و قابل درک و ارائه ابزارهای مختلف برای ترید کردن حرفه‌ای، از دیگر مشخصه‌های مهم این صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی است. عرضه اپلیکیشن اختصاصی دو سیستم عامل اندروید و iOS، دیگر مزیت عالی کوینکس است.

    سرعت، امنیت و شفافیت معامله‌ها با والکس

     

    مقایسه صرافی ارز دیجیتال ایرانی

    خوشبختانه در حال حاضر ده‌ها صرافی ارز دیجیتال معتبر و کارآمد در ایران وجود دارند که امکان فعالیت در دنیای کریپتوکارنسی‌ها را تسهیل کرده‌اند. با وجود این تنوع بسیار خوب، انتخاب یک صرافی امن با کارمزد پایین و پشتیبانی عالی همراه با ابزارهای متنوع پیشرفته و البته اپلیکیشن اختصاصی، کار چندان راحتی به نظر نمی‌رسد. در این میان اما، والکس با عرضه همه این امکانات و البته ارائه خدمات بسیار بیشتر، امکان فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال را به یک فرآیند ساده و سریع تبدیل کرده است. فقط باید در این صرافی ثبت نام کنید، احراز هویت خود را به‌اتمام برسانید و سپس با استفاده از ده‌ها خدمات اختصاصی عرضه شده، به‌صورت حرفه‌ای ترید کردن را شروع کنید!

    منبع: https://shahrebours.com/?p=126408

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343904

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم