• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

الناز سخائیان، اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران شد

  • کد خبر : 343680
  • 04 اردیبهشت 1403 - 19:32
الناز سخائیان، اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران شد

در اوایل سال ۱۴۰۳، الناز سخائیان به عنوان مدیر عامل شرکت نستله ایران، با افتخار به عنوان اولین مدیر ایرانی در این شرکت منصوب شد. او فارغ‌التحصیل رشته داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و همچنین دارای مدرک مدیریت کسب‌وکار (MBA) از سازمان مدیریت صنعتی است. قبل از این تعیین، الناز سخائیان تجربه‌های متعددی […]

  • در اوایل سال ۱۴۰۳، الناز سخائیان به عنوان مدیر عامل شرکت نستله ایران، با افتخار به عنوان اولین مدیر ایرانی در این شرکت منصوب شد. او فارغ‌التحصیل رشته داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و همچنین دارای مدرک مدیریت کسب‌وکار (MBA) از سازمان مدیریت صنعتی است. قبل از این تعیین، الناز سخائیان تجربه‌های متعددی در شرکت‌های داروسازی داخلی و بین‌المللی و همچنین در حوزه FMCG (کالاهای مصرفی روزمره) داشته است. او به عنوان اولین زن ایرانی در این سمت منصوب شد.

    الناز سخائیان در سال ۱۴۰۰ به شرکت نستله ایران پیوست و در طول این مدت به مدیریت بخش تغذیه این شرکت مشغول بود. به دلیل تجربیات موفق در زمینه تغذیه در نستله ایران، او به عنوان مدیر عامل شرکت در نظر گرفته شد. هدف اصلی او در این سمت، ارائه محصولات با کیفیت سوئیسی به مصرف کنندگان ایرانی، انتقال تکنولوژی و گسترش خطوط تولید در ایران است. قبل از الناز سخائیان، راجر فرای و جوزپه کارلا به عنوان مدیر عامل شرکت نستله ایران فعالیت می‌کردند و هر دوی آنها تابعیت خارجی داشتند.

    درباره اهداف و اولویت‌های شرکت نستله، الناز سخائیان بیان کرد: “تلاش ما در نستله برای ایجاد ارزش مشترک در جوامعی که در آن فعالیت می‌کنیم، ادامه خواهد داشت. ما متعهد به خلق ارزش برای مصرف کنندگان هستیم و ارزش‌های نستله شامل احترام، صداقت در برخورد با مصرف‌کنندگان، ایده‌پذیری، حفاظت از محیط زیست و توجه به نسل‌های آینده است. ما برای رسیدن به این اهداف، محیط کاری متنوع و برابری را فراهم می‌کنیم و زنان را به عنوان بخش جدایی‌ناپذیری از فرهنگ شرکت، ترغیب به مشارکت و پیشرفت می‌کنیم و هر روز در این راستا تلاش می‌کنیم.”

    شرکت نستله بیش از ۱۵۵ سال حضور قوی در زمینه بهبود کیفیت زندگی افراد، خانواده‌ها و جوامع و ساخت آینده‌های سالمتر را دارد. از سال ۱۳۸۱، شرکت نستله فعالیت خود را در ایران آغاز کرده و ابتدا با ارائه محصولات غذایی برای کودکان شروع کرده است. سپس در سال‌های بعد، محصولاتی مانند شیرخشک، پودر قهوه فوری و بیسکوییت را در کنار مصرف‌کنندگان ایرانی عرضه کرده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343680

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم