کسب رتبه برترحمایت ازحقوق مصرف کننده وارباب رجوع توسط بانک ملی

کسب رتبه برترحمایت ازحقوق مصرف کننده وارباب رجوع توسط بانک ملی

اداره امور شعب استان سمنان بانک ملی ایران رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع در سال ۱۳۹۸ را در بین دستگاه های دولتی و اجرایی استان کسب کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، احمد بهکار مرام رییس اداره امور شعب استان سمنان بانک در جلسه شورای اداری استان که به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی و اجرایی برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس مربوطه را به نمایندگی از بانک ملی ایران از استاندار دریافت کرد.

آشناگر استاندار سمنان نیز در این جلسه از ارائه خدمات مطلوب بانک ملی ایران در استان تقدیر کرد. در متن این لوح آمده است: «بر اساس آیین نامه های قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جدول امتیازات شاخص های مدون در سطح استانی، عملکرد سال ۹۸ این اداره امور مورد ارزیابی قرار گرفت که با اخذ رتبه ۹۶ شایسته دریافت لوح و تندیس استانی سطح یک در حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان شد».

منبع : ایبنا

درباره نویسنده

علی نیازی

خبرنگار و نویسنده مقالات علمی

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code