• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

کف قیمتی دلار شکست؟/ آخرین قیمت‌ها در بازار ارز را ببینید

  • کد خبر : 343648
  • 03 اردیبهشت 1403 - 12:20
کف قیمتی دلار شکست؟/ آخرین قیمت‌ها در بازار ارز را ببینید

کف قیمتی دلار شکست؟/ آخرین قیمت‌ها در بازار ارز را ببینید قیمت دلار امروز با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی با همان قیمت روز گذشته بازگشایی شد. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز متعادل است و معامله‌گران، حضور بازارساز را پررنگ می‌دانند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار امروز تحرکات محدودی داشت و با نوسان […]

  • کف قیمتی دلار شکست؟/ آخرین قیمت‌ها در بازار ارز را ببینید

    قیمت دلار امروز با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی با همان قیمت روز گذشته بازگشایی شد. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز متعادل است و معامله‌گران، حضور بازارساز را پررنگ می‌دانند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار امروز تحرکات محدودی داشت و با نوسان ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومانی در کانال چهارم کریدور ششم معامله شد.

    Screenshot 2024-04-22 at 12.19.18 PM

    قیمت دلار در کف حمایت ماند

    تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: معامله‌گران، روند فعلی و درجا زدن قیمت دلار در محدوده‌ای مشخص را اصلاح قیمت و حاصل تلاش سیاست‌گذار می‌دانند که قصد دارد دلار را در ماه‌های ابتدایی سال در محدوده‌های فعلی ببندد.

    اکنون دلار با همان قیمت روز یک‌شنبه در حال معامله است و فعلا سیگنالی توجه معامله‌گران را به خود جلب نکرده است. تحلیلگران فنی سقف بعدی قیمت دلار را کریدور بالاتر می‌دانند.

    حواله و اسکناس دلار گران شد

    قیمت درهم امروز با افت ۵۰ تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود. تتر با رشد ۲۵۰ تومانی همپای دلار رش محدودی داشت و به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۵ هزار و ۱۵۰ تومانی معامله شد.

    قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۸۰ هزار و ۴۱۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشت. امروز یورو کاهش ۲۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۹ هزار و ۱۴۰ تومانی ایستاده است.

    گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز گذشته بعد از بیش از دو هفته ۱۵۰ تومان افزایش پیدا کرد و امروز نیز با ۱۰ تومان افزایش به‌ترتیب با رقم‌های ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

    ۲۲۳۲۲۵

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343648

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم