• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

پاسخگویی مدیران بانک ملی به سوالات مشتریان درباره سهام عدالت

  • کد خبر : 118384
  • 09 تیر 1399 - 11:25
پاسخگویی مدیران بانک ملی به سوالات مشتریان درباره سهام عدالت

پاسخگویی مدیران بانک ملی به سوالات مشتریان درباره سهام عدالت مدیران و کارشناسان بانک ملی ایران و شرکت کارگزاری بانک روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه به صورت برخط پاسخگوی مشتریان گرانقدر درباره سهام عدالت و واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF) خواهند بود.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به گستره وسیع افراد مشمول سهام عدالت و همچنین استقبال سرمایه گذاران از پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF)، مدیران بانک ملی ایران، شرکت کارگزاری این بانک و رییس و کارشناسان اداره کل توسعه سیستم ها برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه های طرح شده مشتریان به صورت آنلاین و برخط از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مرکز ارتباط مردمی بانک حضور خواهند داشت.
مشتریان گرانقدر می توانند برای طرح مسائل مختلف خود و دریافت مشاوره درباره موضوعات مذکور از طریق تماس با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ (کلید ۳) با مدیران و کارشناسان به صورت مستقیم گفت و گو کنند.
بانک ملی ایران در راستای تسهیل امور و تکریم مشتریان، زمینه پاسخگویی و ارتباط بیشتر مسئولان بانک را فراهم کرده به طوری که در ..

  • پاسخگویی مدیران بانک ملی به سوالات مشتریان درباره سهام عدالت

    مدیران و کارشناسان بانک ملی ایران و شرکت کارگزاری بانک روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه به صورت برخط پاسخگوی مشتریان گرانقدر درباره سهام عدالت و واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF) خواهند بود.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به گستره وسیع افراد مشمول سهام عدالت و همچنین استقبال سرمایه گذاران از پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF)، مدیران بانک ملی ایران، شرکت کارگزاری این بانک و رییس و کارشناسان اداره کل توسعه سیستم ها برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه های طرح شده مشتریان به صورت آنلاین و برخط از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مرکز ارتباط مردمی بانک حضور خواهند داشت.

    مشتریان گرانقدر می توانند برای طرح مسائل مختلف خود و دریافت مشاوره درباره موضوعات مذکور از طریق تماس با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ (کلید ۳) با مدیران و کارشناسان به صورت مستقیم گفت و گو کنند.

    بانک ملی ایران در راستای تسهیل امور و تکریم مشتریان، زمینه پاسخگویی و ارتباط بیشتر مسئولان بانک را فراهم کرده به طوری که در بعد برون سازمانی، پیش تر نیز ارتباط مستقیم مردمی مدیران انجام شده است.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=118384

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم