اخبار بانک ها

توجه به خواسته‌های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است

مدیرعامل پست‌بانک ایران:

توجه به خواسته‌های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است

دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در چهارمین جلسه هیأت عامل این بانک اظهار داشت: توجه به خواسته‌های مشتریان و همسویی با ترجیحات آنها، برای جذب و نگهداری مشتریان وفادار بسیار مهم وحیاتی است.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط پست‌بانک، وی در چهارمین جلسه هیأت عامل این بانک، با قدردانی از نظرسنجی انجام‌شده در زمینه خدمات بانکداری دیجیتالی با تأکید بر گسترش بانکداری دیجیتالی در سطح روستاها و مناطق کم‌برخوردار به‌عنوان بزرگ‌ترین بانکداری خرد کشور گفت: راهبرد ما باید توسعه دسترسی به ابزارهای الکترونیکی به‌ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار برای ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری به مشتریان باشد. در ادامه، شیری بر ضرورت استمرار نظرسنجی‌های استاندارد از خدمات ارائه‌شده به مشتریان با همکاری ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی و همچنین مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران تأکید کرد.

مدیرعامل پست‌بانک ایران تصریح کرد: ۸۰ درصد بانکداری الکترونیکی متمرکز بر دستگاه‌های خودپرداز است که البته مشتریان تمایل به استفاده از ابزارهای در دسترس‌تر از قبیل همراه بانک و اینترنت بانک نیز دارند که باید ارائه خدمات از طریق درگاه‌های نوین تقویت شود.

در این نشست، مهندس بهمنی عضو هیأت‌مدیره، سید اصغر جلیلی نیا معاون مالی و سرمایه‌گذاری، مهدی عسکری زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط در خصوص قرارداد پشتیبانی خودپردازهای باجه‌های بانکی، پیاده‌سازی سامانه پیچک، دستورالعمل فروش اموال تملیکی و گزارش نظرسنجی در زمینه خدمات بانکداری دیجیتال توضیحات لازم را ارائه کردند.

منبع : ایبنا

نمایش بیشتر

علی نیازی

خبرنگار و نویسنده مقالات علمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
بستن