• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تاکید معاون بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان

  • کد خبر : 188341
  • 03 اسفند 1399 - 6:32
تاکید معاون بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان

تاکید معاون بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان معاون شعب بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک تاکید کرد و گفت: جذب منابع ارزان‌قیمت و توسعه درآمدهای مشاع و غیرمشاع از جمله اولویت‌های اجرایی برنامه‌های عملکردی بانک است.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با سومین روز سفر حسن مونسان به هرمزگان، دومین جلسه هفتگی بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات امور شعب و شعب مستقل با حضور همکاران استان های کشور به صورت وبینار برگزار شد.
مونسان در این جلسه که فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور، بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان بانک، عبدالله آبسواران رییس اداره امور شعب استان هرمزگان، کارشناسان معاونت شعب و دیگر مسئولان و اعضای ستاد پیگیری اهداف و برنامه های عملیاتی استان ها حضور داشتند، کارکنان بانک را جهادگران واقعی بخش اقتصاد عنوان کرد.
وی در ادامه گام اول موفقیت در عرصه‌های جهادی و اقتصادی مانند امور بانکی را اعتقاد راسخ به وظیفه، اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار عنوان کرد و گفت: آگاهی، دانش، برنامه‌ریزی و در نهایت کنترل انجا..

  • تاکید معاون بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان

    معاون شعب بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک تاکید کرد و گفت: جذب منابع ارزان‌قیمت و توسعه درآمدهای مشاع و غیرمشاع از جمله اولویت‌های اجرایی برنامه‌های عملکردی بانک است.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با سومین روز سفر حسن مونسان به هرمزگان، دومین جلسه هفتگی بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات امور شعب و شعب مستقل با حضور همکاران استان های کشور به صورت وبینار برگزار شد.

    مونسان در این جلسه که فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور، بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان بانک، عبدالله آبسواران رییس اداره امور شعب استان هرمزگان، کارشناسان معاونت شعب و دیگر مسئولان و اعضای ستاد پیگیری اهداف و برنامه های عملیاتی استان ها حضور داشتند، کارکنان بانک را جهادگران واقعی بخش اقتصاد عنوان کرد.
    وی در ادامه گام اول موفقیت در عرصه‌های جهادی و اقتصادی مانند امور بانکی را اعتقاد راسخ به وظیفه، اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار عنوان کرد و گفت: آگاهی، دانش، برنامه‌ریزی و در نهایت کنترل انجام امور و وفاداری به جایگاه فعلی باید وظیفه ذاتی هر فرد باشد.
    معاون شعب بانک از همکاران خواست عملکرد خود را معطوف به ارائه همه خدمات بانکی به مشتریان کنند و در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی هوشمندانه عمل شود.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=188341

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم