• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سرمایه‌گذاری در بورس موجب تقویت حوزه اقتصاد و تولید کشور می‌شود

  • کد خبر : 75790
  • 18 بهمن 1398 - 11:16

یک نماینده مجلس با بیان اینکه در تمام بازارهای سرمایه جهان، بورس اقدام به جمع آوری سرمایه ریز و خرد می کند، گفت: سرمایه گذاری در بورس موجب تقویت حوزه اقتصاد و تولید کشور می شود. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ جواد جمالی نوبندگانی با اشاره به حضور و ورود گسترده سرمایه گذاران به بازار سرمایه گفت: قطعا توجه سرمایه گذاران به بازار بورس نتایج مثبتی را برای اقتصاد کشور به دنبال دارد، زیرا جمع آوری نقدینگی در بازارهای اقتصادی و انتقال آن به بازار سرمایه موجب کاهش تلاطمات اقتصادی می شود.
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال های اخیر شاهد بودیم که هجوم نقدینگی جامعه به بازارهای اقتصادی موجب بروز تلاطم در بازارهای اقتصادی از جمله ارز، خودرو و مسکن شد، از این رو ساماندهی این سرمایه ها در بازار بورس می تواند از بروز این مسائل جلوگیری کند.
سرمایه گذاری در بورس موجب تقویت حوزه اقتصاد و تولید کشور می شود
وی با بیان اینکه در تمام بازارهای سرمایه جهان، بورس اقدام به جمع آوری سرمایه ریز و خرد می کند، گفت: سرمایه گذاری در بورس موجب تقویت حوزه اقتصاد و تولید ..

  • یک نماینده مجلس با بیان اینکه در تمام بازارهای سرمایه جهان، بورس اقدام به جمع آوری سرمایه ریز و خرد می کند، گفت: سرمایه گذاری در بورس موجب تقویت حوزه اقتصاد و تولید کشور می شود.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ جواد جمالی نوبندگانی با اشاره به حضور و ورود گسترده سرمایه گذاران به بازار سرمایه گفت: قطعا توجه سرمایه گذاران به بازار بورس نتایج مثبتی را برای اقتصاد کشور به دنبال دارد، زیرا جمع آوری نقدینگی در بازارهای اقتصادی و انتقال آن به بازار سرمایه موجب کاهش تلاطمات اقتصادی می شود.

    نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال های اخیر شاهد بودیم که هجوم نقدینگی جامعه به بازارهای اقتصادی موجب بروز تلاطم در بازارهای اقتصادی از جمله ارز، خودرو و مسکن شد، از این رو ساماندهی این سرمایه ها در بازار بورس می تواند از بروز این مسائل جلوگیری کند.

    سرمایه گذاری در بورس موجب تقویت حوزه اقتصاد و تولید کشور می شود

    وی با بیان اینکه در تمام بازارهای سرمایه جهان، بورس اقدام به جمع آوری سرمایه ریز و خرد می کند، گفت: سرمایه گذاری در بورس موجب تقویت حوزه اقتصاد و تولید کشور می شود، اما تجربه بیانگر این است نگهداری سرمایه ها در بانک ها تاثیر مثبتی در اقتصاد کشور نداشته است.

    بانک ها به بنگاه های اقتصادی تبدیل شده اند

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در شرایط کنونی بانک ها به بنگاه های اقتصادی تبدیل شده اند که این مسئله یکی از عوامل اصلی تورم در اقتصاد کشور است.

    جمالی نوبندگانی افزود: ورود بیشتر افراد به بازار سرمایه مثبت است، اما این نگرانی وجود دارد که افراد بدون اطلاعات و دانش کافی پای به این عرصه گذاشته و متضرر شوند که این مسئله بر عملکرد بورس تأثیر منفی می گذارد زیرا عملا این افراد به یک مبلغ منفی تبدیل می شوند.

    به گزارش خانه ملت، وی گفت: در شرایط کنونی اغلب مردم نسبت به کلیت بازار سرمایه توجیه نیستند، همچنین بسیاری از افراد هنوز اطلاعات دقیقی نسبت به سقوط و صعود شاخص های بورس ندارند، بنابر این باید دستگاه های متولی نسبت به آموزش لازم متقاضیان اقدام کنند.

    شاخص بورس 5694 واحد رشد کرد

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=75790

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم