• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

یک میلیون و 90 هزار تومان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شد

  • کد خبر : 338406
  • 04 دی 1402 - 0:50
یک میلیون و 90 هزار تومان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شد

یک میلیون و 90 هزار تومان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شد به گزارش منیبان به نقل از اقتصاد آنلاین؛ مستمری مددجویان تحت پوشش دونهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور در حالی با افزایش ۲۰ درصدی مابه‌التفاوت ۴۰ درصد ابتدای سال مواجه است که هنوز خبری از پرداخت نیست. اگرچه وزیر تعاون […]

  • یک میلیون و 90 هزار تومان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شد

      به گزارش منیبان به نقل از اقتصاد آنلاین؛ مستمری مددجویان تحت پوشش دونهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور در حالی با افزایش ۲۰ درصدی مابه‌التفاوت ۴۰ درصد ابتدای سال مواجه است که هنوز خبری از پرداخت نیست. اگرچه وزیر تعاون دیروز اعلام کردند که مستمری‌ها در حال واریز است، اما تاکنون بسیاری با تماس به رسانه‌ها خواستار پیگیری و علت عدم واریز مبالغ به حساب مددجویان شدند.

      البته در کنار اقدامات مثبت دولت سیزدهم، تعلل و یا تاخیر در پرداختی‌های حقوق مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد سبب دلخوری و ناراحتی این قشر آسیب‌پذیر شده است. افرادی که در کنار ناراحتی‌های ناشی از معلولیت و مخارج سنگین درمان‌های مورد نیاز که در برهه تورم‌های کنونی واقعا آزرده‌کننده و شکننده است، اکنون نگران عدم واریز مبالغ حمایتی هستند.

      طبق اعلام‌های غیررسمی، دلیل عدم واریز یا همان تاخیر در واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، اختلالات سیستمی در شبکه واریز وپرداخت بانک‌ها به دلیل همزمانی با واریزی حقوق‌های کارمندان و کارگران در ابتدای هر ماه عنوان می‌شود. براساس این گفته‌ها که البته چندان قانع‌کننده هم نیست، از نیمه شب اول آذرماه واریزی‌ها به ترتیب در حال انجام است که به نظر واریزی مستمری تک‌نفره‌ها با تاخیری یک روزه نسبت به دیگر مستمری‌بگیران انجام می‌گیرد.

      براساس اعلام رسمی سازمان بهزیستی، حق پرستاری خانواده‌محور آبان ماه 1402 معلولان جسمی حرکتی شدید و خیلی شدید و معلولان ذهنی تحت پوشش سازمان بهزیستی به مبلغ 2 میلیون و 100 هزار تومان به حساب کارت بانک رفاه آنان واریز شد. کانال معلولان بهزیستی در فضای مجازی در خبری اعلام کرد که: «مستمری آبان ماه 1402 مددجویان تحت پوشش بهزیستی به حساب کارت بانک رفاه این عزیزان1 آذر واریز می‌شود.»

      براین اساس، مستمری یکنفره تحت پوشش بهزیستی کشور به مبلغ 764 هزار و 400تومان، مبلغ مستمری خانوارهای۲ نفره یک میلیون و 90 هزار تومان، 3نفره: یک میلیون و 525 هزار تومان، 4 نفره: یک میلیون و 965 هزار و 600 تومان، 5 نفره: 2 میلیون و 402 هزار و 400 تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز می‌گردد.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=338406

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم