• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از طریق سایت بانک رفاه کارگران

  • کد خبر : 239941
  • 15 تیر 1400 - 22:06
ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از طریق سایت بانک رفاه کارگران

کد خبر: 140010058
به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و معرفی الگوهای موفق کارآفرینی، چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کا..

  • کد خبر: 140010058
    به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و معرفی الگوهای موفق کارآفرینی، چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.
    به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علاقه‌مندان (افراد و شرکت‌های کارآفرین) به شرکت در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام، به سایت بانک رفاه کارگران مراجعه کنند.
    بر اساس این گزارش، ثبت‌نام کارآفرینان در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از اول تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا 10 مرداد ماه ادامه دارد.
    تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره‌ها، بخش گردشگری و صنایع دستی است که به‌عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه و از همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دوره استفاده شده است.
    در برنامه های امسال، مشکلات و چالش‌های کارآفرینان از ابعاد مختلف، شیوه‌های آموزش کارآفرینی، ضرورت وجود مشاوره‌های مختلف مربوط به این حوزه، چالش‌های موجود در نهادهای رسمی و غیررسمی، مراکز علمی و پژوهشی، دستگاه‌های دولتی اجرایی و تصمیم‌سازی و … مورد توجه قرار خواهد گرفت.
    گفتنی است، این جشنواره با هدف شناسایی و انتخاب افرادی که تلاش های آن ها توانسته است یا می تواند تحول قابل توجهی بر صنعت پیرامون آن ها ایجاد کند، برگزار می شود.

    منبع بانک رفاه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=239941

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم