• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

با ۵۰۰ میلیون در این منطق تهران خانه بگیرید/ جدول

  • کد خبر : 337819
  • 27 آذر 1402 - 13:36
با ۵۰۰ میلیون در این منطق تهران خانه بگیرید/ جدول

با ۵۰۰ میلیون در این منطق تهران خانه بگیرید/ جدول بازار رهن و اجاره نیز مانند بازار خریدوفروش مسکن، هم‌اکنون در رکود به سر می‌برد. بررسی‌های اکوایران نشان داد، در فصل اجاره‌ها، بازار اجاره وضعیت چندان گرمی نداشت و حالا نیز که فصل سرد جابه‌جایی‌ها است چنگی به دل واسطه‌گران ملکی نمی‌زند. به گفته آن‌ها […]

  • با ۵۰۰ میلیون در این منطق تهران خانه بگیرید/ جدول

      بازار رهن و اجاره نیز مانند بازار خریدوفروش مسکن، هم‌اکنون در رکود به سر می‌برد. بررسی‌های اکوایران نشان داد، در فصل اجاره‌ها، بازار اجاره وضعیت چندان گرمی نداشت و حالا نیز که فصل سرد جابه‌جایی‌ها است چنگی به دل واسطه‌گران ملکی نمی‌زند.

      به گفته آن‌ها مستاجران ترجیح داده‌اند با توجه به ریسک یافتن ملکی متناسب با بودجه و معیارهای خود، در واحد فعلی مستاجر بمانند.

      اما اگر بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان برای رهن یک واحد آپارتمان در پایتخت در نظر داشته باشید، چه واحدی را می‌توانید به صورت کامل رهن کنید؟

      با این بودجه می‌توان واحدی تا ۱۲۰مساحت مترمربع به صورت رهن کامل در تهران، اجاره کرد که البته سن بنا نسبت به متراژ آن، متغیر است.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=337819

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم