• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

با ۳۰۰ میلیون در سلسبیل خانه رهن کنید/ جدول

  • کد خبر : 338230
  • 02 دی 1402 - 10:56
با ۳۰۰ میلیون در سلسبیل خانه رهن کنید/ جدول

با ۳۰۰ میلیون در سلسبیل خانه رهن کنید/ جدول به گزارش منیبان به نقل از خبرآنلاین، بازار مسکن فعلا در رکود به سر می برد؛ هر چند در برخی از مقاطع زمانی در نیمه دوم سال، به یکباره و متاثر از برخی عوامل هیجانی، بازار تکانی هم می خورد؛ اما اکنون چند ماهی است که […]

  • با ۳۰۰ میلیون در سلسبیل خانه رهن کنید/ جدول

      به گزارش منیبان به نقل از خبرآنلاین، بازار مسکن فعلا در رکود به سر می برد؛ هر چند در برخی از مقاطع زمانی در نیمه دوم سال، به یکباره و متاثر از برخی عوامل هیجانی، بازار تکانی هم می خورد؛ اما اکنون چند ماهی است که این رکود حاکم شده و خرید و فروش ها کم است و بخش اعظمی از اجاره نشین ها هم تقریبا جابجا شده اند.

      قیمت رهن و اجاره مسکن چند سالی است که دیگر به روال سابق بسته به منطقه بندی ها و شمال و جنوب شهر عمل نمی کند بلکه هر منطقه، متقاضیان خود را دارد و یک خیابان در یک منطقه جنوب شهر، ممکن است رهن و اجاره ای برابر با برخی از مناطق شمالی و خوش نشین شهر داشته باشد.

      5963354

      بررسی های میدانی خبرنگار اقتصاد آنلاین نشان می دهد که برای اجاره یک واحد ۴۹ متری در سلسبیل، باید حداقل ۳۰۰ میلیون تومان پول بابت رهن پرداخت کرد.

      واحد دیگر با متراژ ۳۵ متر که یک خوابه است و ۲۱ سال از ساخت آن گذشته شده است را در سلامت با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومان کرایه کنید.

      همچنین واحد دیگر ۲۲ ساله با متراژ ۴۵ متر که دارای ۱اتاق خواب،انباری است در جوادیه این واحد را با رهن کامل ۳۰۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

      اگر واحد ۵۰ متری مد نظر دارید، باز واحدی دیگری که ۱۷ ساله است و یک اتاق خواب دارد باید ۳۰۰ میلیون تومان برای این واحد در افسریه پرداخت کنید.

      اگر واحد ۴۰ متری می‌خواهید باز واحدی که ۱ اتاق خواب دارد را می‌توانید با رهن کامل ۳۰۰ میلیون تومان در استاد معین برای اجاره آگهی شده است.

      برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن کامل خانه ۳۰۰ میلیونی در مناطق مختلف تهران و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن نیازمند هستید.

      با توجه به سال ساخت،منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

      با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن کامل خانه ۳۰۰ میلیونی در مناطق مختلف تهران به دست می آورید.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=338230

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم