• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه مودیان

  • کد خبر : 342324
  • 05 اسفند 1402 - 16:27
اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه مودیان

فهرست محتوا اگر شما هم صاحب یک کسب و کار باشید، تاکنون متوجه قوانین و بخشنامه های جدید سازمان امور مالیاتی شده اید و نام سامانه مودیان، حتما به گوش شما رسیده است. سامانه مودیان، یک سامانه آنلاین است که توسط سازمان امور مالیاتی طراحی شده و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیت اقتصادی […]

فهرست محتوا

  • اگر شما هم صاحب یک کسب و کار باشید، تاکنون متوجه قوانین و بخشنامه های جدید سازمان امور مالیاتی شده اید و نام سامانه مودیان، حتما به گوش شما رسیده است. سامانه مودیان، یک سامانه آنلاین است که توسط سازمان امور مالیاتی طراحی شده و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیت اقتصادی دارند، موظف به ارسال صورتحساب به این سامانه هستند. طبق ماده 22 قانون سامانه مودیان، عدم ارسال صورتحساب ها به صورت الکترونیکی، مشمول جریمه های مالیاتی خواهد شد.

    امروزه برای اتصال به سامانه مودیان و ثبت فاکتورها، دو راه در پیش روی شما قرار دارد. اتصال به سامانه مودیان بدون نیاز به نرم افزار و اتصال به سامانه مودیان از طریق نرم افزار حسابداری. اگر بخواهیم روش بدون نرم افزار را برای شما توضیح دهیم، در این روش، شرکت های معتمد مالیاتی، کار ثبت، انتقال و صدور صورتحساب های الکترونیکی را در سامانه مودیان انجام می دهند و این شرکت ها، یک رابط بین مودیان و سازمان امور مالیاتی هستند. از آنجایی که ارائه این خدمات از شرکت های واسط مالیاتی، همراه با هزینه های زیادی است، امروزه استفاده از نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان، با استقبال بیشتری روبه رو شده است!

    بهترین نرم افزار حسابداری، علاوه بر ارائه تمامی امکانات مختلف حساب و کتاب برای مدیریت دقیق کسب و کار شما، دارای ماژول سامانه مودیان جهت ارسال صورتحساب به این سامانه است و استفاده از این نرم افزارها، برای تمامی افراد با هر میزان سواد، به صورت ساده و بدون هیچ پیچیدگی خاصی، میسر شده است! بنابراین اگر تا به حال تجربه کار با برنامه های حسابداری را ندارید، نگران نباشید! ما در ادامه این مطلب، به شما کمک خواهیم کرد. مهم ترین مواردی که در ادامه به آنها می پردازیم، عبارتند از:

    • انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان
    • آموزش صفر تا صد اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه مودیان

    انتخاب درست یک نرم افزار حسابداری با بهترین ویژگی ها و قابلیت ها، اولین گام شما در این فرایند است که موجب آسان تر شدن گام های بعدی نیز می شود. پس بهتر است ابتدا با نحوه انتخاب بهترین برنامه حسابداری متصل به سامانه مودیان آشنا شوید.

    اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه مودیان

    انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان

    موثرترین اقدام برای اتصال آسان به سامانه مودیان

    چه کسانی باید در سامانه مودیان ثبت نام کنند؟ چه روش هایی برای اتصال به سامانه مودیان وجود دارد؟ آسان ترین راه چیست؟ چگونه باید نرم افزار حسابداری را به سامانه مودیان متصل کرد؟

    اینها مجموعه سوالاتی هستند که ذهن صاحبان کسب و کارهای امروزی را به خود مشغول کرده اند. اما مدیران حرفه ای کسب و کارها می دانند که انتخاب صحیح نرم افزار حسابداری، از موثرترین اقدامات برای پاسخ دادن به این سوال ها است. اما بهترین نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان، باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟

    ویژگی ها و امکانات بهترین نرم افزار حسابداری

    ارائه خدمات حسابداری حرفه ای با پیروی از قانون سامانه مودیان

    برای اینکه مطمئن شوید نرم افزار انتخابی شما، بهترین گزینه برای کسب و کار شما است، باید ویژگی ها و امکانات زیر را در نرم افزار بررسی کنید و در صورتی که همه موارد زیر را در نرم افزار مشاهده کردید، اقدام به خرید نرم افزار کنید.

    • خرید نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان به جای یک نرم افزار سامانه مودیان (هزینه نرم ‌افزار سامانه مودیان را پرداخت می کنید ولی امکانات کامل یک نرم افزار حسابداری را دریافت خواهید کرد)
    • بدون واسطه با پشتیبانی از تمام الگوهای صورتحساب و امکان ارسال صورتحساب، حذف، ویرایش و استعلام وضعیت آن در خود نرم افزار
    • صدور صورتحساب ‌های الکترونیکی با پشتیبانی از تمامی الگوها و دستورالعمل های مورد تایید سازمان امور مالیاتی، تنها با چند کلیک ساده
    • عدم محدودیت در ارسال صورتحساب
    • ورود و صدور آسان فایل اکسل و گزارش گیری کامل
    • ارسال سریع، خودکار و دسته ‌ای فاکتورها با قابلیت جست و جو و اصلاح صورتحساب ها
    • چاپ فاکتور رسمی و درج شناسه مالیاتی
    • آموزش کلیه مراحل توسط تیم پشتیبانی و راه اندازی سریع
    • بروزرسانی سریع مطابق با تغییرات سامانه
    • ارائه پیشرفته ترین امکانات حسابداری، از نظیر: انبارداری و مدیریت دقیق موجودی، محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان، مدیریت فروش، صدور انواع فاکتور و اسناد، گزارش دهی دقیق از وضعیت کسب و کار و سود و زیان و…

    گفتنی است که اگر به دنبال یک نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان هستید که تمامی ویژگی ها و امکانات فوق را داشته باشد، از تمامی صنف ‌ها و کسب ‌وکارهای مختلف پشتیبانی کند، داشبورد پیشرفته با کاربری آسان داشته باشد، قیمت آن به صرفه باشد و به نصب و راه ‌اندازی نیاز نداشته باشد، ما به شما نرم افزار چرتکه را معرفی می کنیم.

    چرتکه، به عنوان یکی از حرفه ای ترین و ساده ترین نرم افزارهای حسابداری ایرانی، تمامی فرایندهای حسابداری را برای شما ساده تر می کند. همچنین اتصال این نرم افزار به سامانه مودیان نیز بسیار ساده است که در ادامه به آن می پردازیم.

    اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه مودیان

    آموزش صفر تا صد اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه مودیان

    مرحله به مرحله اتصال برنامه حسابداری به سامانه مودیان

    اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه مودیان، معمولا وقت گیر نیست و ظرف چند دقیقه انجام می شود. مخصوصا اگر از نرم افزار حسابداری چرتکه استفاده کنید، یک روند بسیار ساده برای اتصال به مودیان در پیش خواهید داشت. برای اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه مودیان، مراحل زیر را دنبال کنید.

    1. از قسمت داشبورد، وارد تنظیمات شوید و روی اتصال به سامانه مودیان کلیک کنید.
    2. در قدم اول، باید اقدام به گرفتن کلید خصوصی، کلید عمومی و کد CSR کنید که برای بالا بردن امنیت هستند. چند راه مختلف برای دریافت این کدها وجود دارد. اما کاربران چرتکه، به راحتی می توانند از طریق خود نرم افزار، این موارد را دریافت کنند.
    3. به یاد داشته باشید که هر واحد حقوقی، باید اطلاعاتش را از قبل در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov، وارد کرده باشد.
    4. در ادامه، نام کسب و کار خود را عینا از کارپوشه در سامانه، کپی کرده و در قسمت نام، پیست کنید.
    5. سپس باید شناسه ملی را وارد کنید.. همچنین، درج نام کسب و کار با حروف انگلیسی نیز لازم است. در ادامه، ایمیل مجموعه خود را وارد کنید.
    6. روی گزینه ساخت کلید CSR کلیک کنید.
    7. در قسمت بعدی، به شما سه لینک داده می شود که اولی، کد CSR، دومی، کلید عمومی و سومی، کلید خصوصی است. از کلید خصوصی در مرحله بعد استفاده خواهد شد. فراموش نکنید که هر سه مورد را کپی کرده و در سیستم خود ذخیره کنید. زیرا نرم افزار به دلایل امنیتی این لینک ها را ذخیره نمی کند.
    8. سپس، روی مرحله بعدی کلیک کنید. همانطور که مشاهده می کنید، کلید خصوصی به صورت خودکار در قسمت مشخص، کپی شده است.
    9. کد اقتصادی را وارد کنید و شناسه یکتای حافظه مالیاتی را وارد کنید که می توانید آن را از سایت سامانه امور مالیاتی کشور بردارید.
    10. در نهایت، روی ذخیره و تست اتصال کلیک کنید. به این ترتیب، نرم افزار شما به سادگی به سامانه مودیان، متصل شده است.

    این مرحله ها برای اتصال بیشتر نرم افزارها به سامانه مودیان، صادق هستند اما طبق بررسی نظرات کاربران نرم افزارهای مختلف، کاربران چرتکه در اتصال به سامانه مودیان، به ندرت با مشکل مواجه می شوند. زیرا تمام فرایند همراه با آموزش تصویری تیم پشتیبانی حرفه ای، فقط در چند ثانیه انجام می شود.

    جمع بندی

    به پایان این مطلب رسیدیم! همانطور که گفتیم، برای اینکه از قانون جدید سازمان امور مالیاتی پیروی کنید و کسب و کار خود را از جریمه های سنگین در امان نگه دارید، لازم است به سامانه مودیان متصل شوید و صورتحساب های خود را به آن، ارسال کنید.

    امروزه برای اتصال به سامانه مودیان، دو راه وجود دارد. اولی، اتصال به سامانه مودیان از طریق شرکت های واسط مالیاتی و بدون نرم افزار و دومی، استفاده از نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان و ارتباط مستقیم مودی با سامانه. از آنجایی که استفاده از خدمات شرکت های واسط مالیاتی، می تواند هزینه های زیادی را به کسب و کار شما اعمال کند، استفاده از نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان، مزایای بیشتری دارد و به صرفه تر است.

    در ادامه گفتیم که انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری متصل به سامانه مودیان، موثر ترین گام برای آغاز این فرایند است تا مطمئن شوید حرفه ای ترین امکانات حسابداری با ساده ترین رابط کاربری در اختیار شماست. به یاد داشته باشید که اگر نرم افزار حسابداری را به درستی انتخاب کنید، اتصال نرم افزار به سامانه مودیان برای شما بسیار آسان خواهد بود.

    شایان ذکر است که نرم افزار حسابداری چرتکه، تمامی ویژگی ها و امکانات پیشرفته حسابداری را ارائه می دهد، از تمامی صنف ‌ها و کسب ‌وکارهای مختلف پشتیبانی می کند، داشبورد پیشرفته با کاربری آسان دارد و قیمت آن نیز به صرفه است. به طوری که شما هزینه نرم ‌افزار سامانه مودیان را پرداخت می کنید ولی امکانات کامل یک نرم افزار حسابداری را دریافت خواهید کرد.

    در قسمت پایانی، مرحله های اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه مودیان را بررسی کردیم. همان طور که مشاهده کردید، چرتکه در مقایسه با سایر نرم افزارهای نام آشنا، مرحله های اتصال را بسیار ساده تر کرده، به طوری که تمام اطلاعات لازم برای ثبت نام، مانند کلید خصوصی، کلید عمومی و کد CSR را می توانید مستقیما از خود نرم افزار تهیه کنید. به طوری که از لحظه ای که تصمیم می گیرید به سامانه مودیان متصل شوید تا ارسال اولین فاکتور، فقط چند دقیقه وقت از شما گرفته می شود!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342324

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم