• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
65

چمن مصنوعی برای انواع تراس

  • کد خبر : 289457
  • 15 اسفند 1400 - 11:59
چمن مصنوعی برای انواع تراس

فهرست محتوا تراس بخشی از فضای ساختمان مسکونی و اداری می باشد که از آن بیشتر برای استراحت، گذراندن وقت و یا صرف میانوعده استفاده می شود. از این رو دکور تراس از اهمیت بالایی برخوردار است. چمن مصنوعی تراس یکی از بهترین متریال هایی است که می توان برای دکور کردن تراس استفاده کرد. […]

فهرست محتوا

  • تراس بخشی از فضای ساختمان مسکونی و اداری می باشد که از آن بیشتر برای استراحت، گذراندن وقت و یا صرف میانوعده استفاده می شود. از این رو دکور تراس از اهمیت بالایی برخوردار است. چمن مصنوعی تراس یکی از بهترین متریال هایی است که می توان برای دکور کردن تراس استفاده کرد.

    استفاده از چمن مصنوعی در تراس

    تراس به بخشی از فضای ساختمان های مسکونی یا اداری گفته می شود که شبیه به بالکن است اما فاقد سقف می باشد. نام ایرانی تراس همان بهار خواب می باشد. تراس منزل و محل کار می تواند محل مناسبی برای گذراندن وقت، استراحت، آفتاب گرفتن، کتاب خواندن، تجدید قوا و بازیابی انرژی باشد. از این رو بهتر است فضای تراس و یا بالکن را با دکور کردن و پیاده سازی ایده های نو زیبا و دلنشین تر کرد تا بتوان بهره کافی را از بودن در این فضا برد. در اکثر تراس ها از مصالح ساختمانی مثل سنگ و موزاییک استفاده شده است که دارای رنگ های خنثی و سرد و بی روح هستند. استفاده از گیاهان به دلیل رنگ سبز می تواند نشاط، طراوت و انرژی مثبت را به فضا منتقل کند. رنگ سبز از لحاظ روانشناسی برای ایجاد شادابی و نشاط و دور کردن انرژی های منفی محیط بسیار موثر می باشد. استفاده از رنگ سبز و گیاه در کفپوش تراس می تواند بسیار خیره کننده و جذاب باشد، اما به دلیل مشکلات و چالش های موجود امکان رشد چمن و گیاه در کف تراس وجود ندارد. استفاده از چمن مصنوعی برای انواع تراس ایده ای نو و بسیار کاربردی می باشد.

    مزایای استفاده از چمن مصنوعی در تراس

    شاید بتوان از چمن طبیعی در تراس استفاده کرد اما کاشت و نگهداری و تمدید هر ساله آن چالش های خاص خود را خواهد داشت. استفاده از چمن مصنوعی تراس به دلیل مزایای بسیار بالایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه و آسان تر خواهد بود. در ادامه این مزایا را یک به یک بر می شماریم:

    کم هزینه و مقرون به صرفه

    کاشت چمن طبیعی در تراس و ایجاد سیستم آبیاری و زهکشی استاندارد و همچنین نگهداری های خاصی مثل سم پاشی، کود دهی و چمن زنی بسیار هزینه بر می باشد. از طرف دیگر برای داشتن چمن زیبا می بایست هر ساله کلی زمان، انرژی و هزینه صرف کرد. اما چمن مصنوعی تراس نیاز به نگهداری خاصی نخواهد داشت، در نتیجه هزینه ای بابت نگهداری پرداخت نخواهید کرد. با به کار گیری چمن مصنوعی در تراس فقط یک بار هزینه می کنید و چندین سال از آن بهره خواهید برد.

    سرسبزی طبیعی و ماندگاری بالا

    امروزه چمن مصنوعی های تولید شده از لحاظ ظاهری و بصری بسیار شبیه به چمن طبیعی می باشند و همانطور سر سبز و زیبا و شاداب به نظر می رسند، با این تفاوت که چمن طبیعی فقط در فصول خاصی سرسبز باقی می ماند اما چمن مصنوعی تراس همیشه سرسبزی طبیعی و ماندگاری بالا خواهد داشت. چرا که اکثر چمن مصنوعی های تولید شده و موجود در بازار مقاوم به اشعه ماورا بنفش خورشید بوده و دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی الیاف در اثر تابش نور آفتاب الیاف نخواهند شد. از این رو چمن مصنوعی به مدت 10 تا 12 سال بسته به نوع نگهداری عمر مفید خواهد داشت. این ویژگی از مزیت های فوق العاده چمن مصنوعی و بهترین دلیل انتخاب آن می باشد.

    نصب سریع وآسان

    برای این که در یک فضایی مثل تراس چمن طبیعی داشته باشید نیاز است تا زمان زیادی صرف آماده کردن سطح، راه اندازی سیستم آبیاری و کاشت بذر و رشد چمن صرف کنید، اما در مورد استفاده از چمن مصنوعی در تراس این طور نخواهد بود. در حقیقت چمن مصنوعی تراس داری نصب سریع و آسان می باشد. فقط کافی است چمن خود را سفارش دهید و در کف تراس پهن کنید. در صورت تمایل می توانید برای فیکس شدن چمن مصنوعی بر روی سطح از چسب چمن مصنوعی استفاده کنید، در غیر اینصورت با استفاده از پایه صندلی و گلدان هم می توانید چمن مصنوعی را در جای خود ثابت نگهدارید.

    نظافت آسان

    نظافت چمن مصنوعی تراس خیلی آسان تر از چیزی است که فکرش را می کنید. جهت نظافت و زدودن گرد و غبار چمن مصنوعی تراس می توانید از جاروبرقی و یا دمنده های الکتریکی استفاده کنید و در صورت لک شدن حتی می توانید چمن مصنوعی را توسط شلنگ آب شستشو دهید. به یاد داشته باشید برای نظافت چمن مصنوعی تراس هیچگاه از محلول های سفید کننده و مواد قلیایی و اسیدی غلیظ استفاده نکنید.

    انواع مدل چمن مصنوعی برای طرح های متنوع تراس

    برای انواع تراس با کاربری های متفاوت و طرح های متنوع و متفاوت چمن مصنوعی های مختلفی وجود دارد که به طراحی بهتر و کاربردی تر بودن فضا کمک می کند. شما می توانید بسته به نوع کاربری تراس این که تراس شما مسکونی است یا اداری، کم تردد است یا پر تردد، کودک در آن حضور دارد یا خیر از انواع مدل چمن مصنوعی تراس استفاده کنید.

    چمن مصنوعی برای انواع تراس2

    چمن مصنوعی پرز کوتاه

    چمن مصنوعی پرز کوتاه به دلیل این که دارای الیاف با ارتفاع کمتر هستند ظاهر موکتی دارند که به چمن مصنوعی موکتی معروف می باشند. نظافت این نوع چمن مصنوعی به دلیل الیاف کوتاهی که دارد بسیار آسان تر خواهد بود. چمن مصنوعی موکتی برای تراس هایی که در آن میز و صندلی قرار دارد مناسب تر خواهد بود چرا که در اثر فشار پایه های میز و صندلی دچار کوبیدگی نخواهند شد. ارتفاع الیاف این نوع چمن مصنوعی 10 تا 15 میلیمتر می باشد.

    چمن مصنوعی پرز متوسط

    چمن مصنوعی هایی که دارای الیافی با ارتفاع 25 تا 35 میلیمتر می باشند در این دسته قرار می گیرند. چمن مصنوعی پرز متوسط دارای ظاهر طبیعی تر بوده و استاندارد ترین نوع چمن مصنوعی برای تراس محسوب می شوند. نرمی چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف متوسط نسبت به نوع قبلی بیشتر بوده اما نظافت آن کمی دشوار تر است. چمن مصنوعی های موجود در این دسته با دیتکس و تراکم بالا مناسب برای تراس های پر رفت و آمد و تردد بالا مانند محل کار می باشند.

    چمن مصنوعی پرز بلند

    چمن مصنوعی پرز بلند با الیافی به ارتفاع 40 تا 45 میلیمتر مناسب تراس هایی است که قرار است در آن کودک حضور داشته باشد. ارتفاع الیاف چمن مصنوعی سبب نرم تر شدن آن می شود که مناسب پوست حساس کودکان می باشد. با استفاده از این چمن مصنوعی از ایجاد خراش و حس نا خوشایندی زبری خبری نخواهد بود. توجه داشته باشید که میزان آشغالگیری این چمن مصنوعی نسبت به دو نوع قبلی به دلیل الیاف بلندی که دارد بیشتر خواهد بود بنابراین می بایست با دقت بیشتر نظافت شود.

    چمن مصنوعی تایل

    چمن مصنوعی تایل یک نوع از چمن مصنوعی تراس است که بر خلاف نوع های دیگر رولی و متری نبوده و در ابعاد یکسان به صورت مربع می باشد که دارای قابلیت اتصال به یکدیگر می باشند. مزیت این نوع چمن مصنوعی نصب آسان و امکان تغییر مدل چیدمان آن خواهد بود و عیب بزرگ آن بی کیفیت بودن اتصالات آن است که در اثر فشار زیاد و مرور زمان ممکن است دچار شکستگی و نقص شود. از چمن مصنوعی تایل به راحتی می توان در تراس منزل استفاده نمایید بدون این که نیاز به زیر سازی داشته باشد، همانند پازل می توانید آن را در جای دلخواه بچینید. ترکیب ترمووود و چمن مصنوعی تایل ایده جالبی برای زیباسازی تراس منزل می باشد.

    چمن مصنوعی برای انواع تراس3

    فنس چمنی

    فنس چمنی نوعی فنس و محافظ است که از مفتول های فلزی به هم بافته شده تشکیل شده که دور آن الیاف چمن مصنوعی پیچیده شده است. فاصله بین گره های مفتول فنس را چشمه می گویند فنس های چمنی دارای دو سایز چشمه 4 در 4 و چشمه 5 در 5 می باشند. فنس چمنی چشمه 4 محفوظ تر از چشمه 5 بوده و به دلیل بیشتر بودن میزان مفتول و چمن به کار برده شده از قیمت بالاتری برخوردار است. استفاده از فنس چمنی برای تراس ایده ای نو و جالب است که جهت محفوظ شدن فضای تراس و ایجاد ایمنی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. فنس چمنی همانند فنس معمولی در عین حال که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد دارای ظاهری زیبا و طبیعی می باشد که زیبایی تراس را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین می توانید از فنس چمنی برای محفوظ شدن فضا از لحاظ دیداری استفاده کنید، برای این منظور می بایست از فنس چمن مصنوعی چشمه 4 در 4 استفاده نمایید که فاصله گره های آن کمتر است و محفوظ تر می باشد. از فنس چمنی برای ایجاد دیوار سبز در تراس نیز می توانید استفاده کنید به این صورت که ابتدا فنس چمنی را بر روی دیوار نصب می کنید سپس گیاهان طبیعی و مصنوعی را به عنوان تزئینات به آن متصل می نمایید.

    قیمت چمن مصنوعی برای تراس

    قیمت چمن مصنوعی برای تراس بسیار ارزان تر از چمن طبیعی برای شما خواهد بود. چرا که با یک بار هزینه زمین چمن خود را خواهید داشت و به مدت 10 تا 12 سال دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت کاشت بذر و نگهداری نخواهد بود.

    قیمت چمن مصنوعی برای تراس مقدار مشخص و ثابتی نداشته و بسته به نوع و متراژ چمن مصنوعی تراس که خریداری می کنید متغیر خواهد بود. برای اطلاع از لیست بروز ترین و آخرین قیمت انواع چمن مصنوعی و مقایسه آن می توانید به صفحه قیمت چمن مصنوعی شرکت اطلس چمن گستر مراجعه نمایید. چمن مصنوعی های متفاوت داری ویژگی های متفاوتی هستند که تمام این ویژگی ها می تواند بر میزان قیمت چمن مصنوعی تاثیر داشته باشد. فاکتور هایی که تعیین کننده قیمت چمن مصنوعی هستند عبارتند از: ارتفاع الیاف چمن مصنوعی، متراژ چمن مصنوعی تراس، بافت، تراکم، کشور سازنده، برند، جنس نخ و …

    ارتفاع الیاف چمن مصنوعی

    ارتفاع الیاف چمن مصنوعی تاثیر به سزایی در قیمت آن خواهد داشت. هر چه ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بیشتر باشد به این معنی است که چمن بیشتری در آن به کار برده شده است و به طبع قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

    تراکم چمن مصنوعی

    تراکم چمن مصنوعی فاکتور مهم بعدی در قیمت چمن مصنوعی تراس به شمار می رود. هر چه تراکم چمن مصنوعی بیشتر باشد، یعنی فاصله بین الیاف کمتر بوده و از الیاف بیشتری در ساخت آن استفاده شده است، بنابراین قیمت چمن مصنوعی تراس افزایش خواهد یافت. هر چه تراکم چمن مصنوعی بیشتر باشد از لحاظ ظاهری طبیعی تر به نظر خواهد رسید.

    جنس نخ چمن مصنوعی

    جنس نخ چمن مصنوعی از مواد پلیمری چون نایلون، پلی اتیلن و پلی پروپیلن می باشد. با توجه به این که الیاف چمن مصنوعی تراس از چه موادی ساخته شده قیمت آن تعیین خواهد شد. عموما چمن مصنوعی های نایلونی مقاومت بسیاری در برابر گرما داشته و کمتر دچار آسیب می شود، بنابراین قیمت این جنس نخ بالاتر از انواع دیگر خواهد بود.

    معرفی شرکت چمن مصنوعی

    خرید یک چمن مصنوعی خوب و مناسب برای تراس فقط از یک شرکت چمن مصنوعی معتبر امکان پذیر می باشد. در حال حاضر اکثر شرکت های فروش چمن مصنوعی دارای وب سایت می باشند. برای تشخیص معتبر بودن این شرکت ها بهتر است در مرحله اول به نماد اعتماد الکترونیک وب سایت آن ها توجه نمایید. در مرحله بعدی مشاهده نمونه کارهای آن شرکت و رضایت مشتریان شرط اعتبار یک شرکت خوب می باشد. شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن گستر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تولید، فروش و نصب انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع چمن مصنوعی، قیمت چمن مصنوعی، مشاهده نمونه کارها و … می توانید به وب سایت شرکت اطلس چمن گستر به نشانی www.atlaschaman.com  مراجعه نمایید. همچنین شرکت اطلس چمن ارائه دهنده مشاوره رایگان در خصوص خرید و نصب انواع چمن مصنوعی به شما عزیزان می باشد.

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=289457

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم