• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

توافق تولیدکنندگان پوشاک با وزارت صمت/ تولید روزانه 40 هزار گان بیمارستانی کلید خورد

  • کد خبر : 90106
  • 25 اسفند 1398 - 12:06

نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با اعلام اینکه بعد از جلسات بسیار با وزارت صنعت در نهایت قرار شده پارچه مورد نیاز گان بیمارستانی در اختیار واحدهای پوشاکی قرار گیرد، گفت: از امروز به تولید روزانه ۴۰ هزار گان بیمارستانی می رسیم. – اخبار اقتصادی – بهرام شهریاری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،با بیان اینکه در شرایط فعلی استفاده از توانمندی واحدهای تولیدی پوشاک برای تأمین ماسک و گان بیمارستانی در اولویت کاری ما قرار گرفته است، اظهار داشت: مشکل ما تأمین پارچه برای تولید بوده است که در این رابطه خوشبختانه به توافقاتی دست پیدا کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه بعد از جلسات بسیار با وزارت صنعت در نهایت قرار شده پارچه مورد نیاز گان بیمارستانی در اختیار واحدهای پوشاکی قرار گیرد، افزود: براساس توافقات به عمل آمده پارچه مورد نیاز تولیدکنندگان بیمارستانی توسط یک شرکتی تحت عنوان بافتینه در اختیار واحدهای تولید قرار می گیرد.
نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک تصریح کرد: از امروز با کمک 40 کارگاه و کارخانه تولیدی پوشاک، تولید روزانه گان بیمارستانی را به 40 هزار عدد..

  • نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با اعلام اینکه بعد از جلسات بسیار با وزارت صنعت در نهایت قرار شده پارچه مورد نیاز گان بیمارستانی در اختیار واحدهای پوشاکی قرار گیرد، گفت: از امروز به تولید روزانه ۴۰ هزار گان بیمارستانی می رسیم.

    – اخبار اقتصادی –

    بهرام شهریاری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،با بیان اینکه در شرایط فعلی استفاده از توانمندی واحدهای تولیدی پوشاک برای تأمین ماسک و گان بیمارستانی در اولویت کاری ما قرار گرفته است، اظهار داشت: مشکل ما تأمین پارچه برای تولید بوده است که در این رابطه خوشبختانه به توافقاتی دست پیدا کرده ایم.

    وی با اشاره به اینکه بعد از جلسات بسیار با وزارت صنعت در نهایت قرار شده پارچه مورد نیاز گان بیمارستانی در اختیار واحدهای پوشاکی قرار گیرد، افزود: براساس توافقات به عمل آمده پارچه مورد نیاز تولیدکنندگان بیمارستانی توسط یک شرکتی تحت عنوان بافتینه در اختیار واحدهای تولید قرار می گیرد.

    نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک تصریح کرد: از امروز با کمک 40 کارگاه و کارخانه تولیدی پوشاک، تولید روزانه گان بیمارستانی را به 40 هزار عدد خواهیم رساند.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=90106

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم