جشنواره یلدای شگفتانگیز 97 دیجیکالا از 27 تا 30 آذر 1397 در فروشگاه اینترنتی دیجیکالا برگزار شد.
به گزارش پول بانک، جشنواره یلدای شگفتانگیز 97 دیجیکالا از 27 تا 30 آذر 1397 در فروشگاه اینترنتی دیجیکالا برگزار شد. تمرکز اصلی جشنوارهی امسال، حمایت از برندها و کسبوکارهای ایرانی بود.
در این جشنوارهی چهار روزه، 250 هزار نوع کالا از مجموع یک میلیون تنوع کالایی با تخفیف ویژه و نشان یلدا حضور داشتند و در مجموع یک میلیون و 200 هزار قلم کالا به فروش رسید.
در طول برگزاری جشنواره، در مجموع ۱۵ میلیون بازدید از وبسایت و اپلیکیشن دیجیکالا صورت گرفت. از این مقدار، ۹ میلیون بازدید مربوط به وبسایت و6 میلیون بازدید متعلق به اپلیکیشن بود. کاربران دیجیکالا در اولین ساعت شروع جشنواره بیش از ۳۳ هزار قلم کالا به سبد خرید خود اضافه کردند.
این جشنواره با همکاری 15 هزار فروشنده در بخش مارکتپِلیس (Marketplace)برگزار شد. از این میان، ۳۰۰۰ فروشنده جزو فروشندگان برتر مارکتپِلیس دیجیکالا به حساب میآمدند. فروشندگان برتر، فروشندگانی هستند که عملکرد آنها در نحوه قیمتگذاری و تلاش برای جلب رضایت مشتری مطلوب است.
حمایت از کالاهای ایرانی در یلدای دیجیکالا
ارتقاء فرهنگ خرید کالای ایرانی از اهداف اصلی یلدای شگفتانگیز امسال بود. بنابراین یکی از تفاوتهای مهم یلدای شگفتانگیز 97 با سالهای پیش، حمایت زیاد از کالاهای ایرانی و فروشندگان محصولات ایرانی بود. در این جشنواره، دیجیکالا کمیسیون فروش صفر را برای محصولات باکیفیت ایرانی در نظر گرفت و کارمزد دیجیکالا از فروشندگان محصولات ایرانی که عملکرد مطلوب دارند هم صفر بود.
همچنین در طول جشنواره جایگاه ویژهای برای محصولات ایرانی در تمام صفحات دیجیکالا در نظر گرفته شد. باعث افتخار است که در پایان کمپین، 56 درصد از کالاهای فروخته شده در یلدای شگفتانگیز دیجیکالا (50 درصد در بخش کالاهای مارکتپِلیس و 60 درصد مربوط به بخش خردهفروشی) سهم محصولات ایرانی بود.
انتشار خبر: کوروش جم