• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

پرواز میوه‌ها از سبد خانه‌ها/ جدول

  • کد خبر : 319477
  • 09 خرداد 1402 - 9:56
پرواز میوه‌ها از سبد خانه‌ها/ جدول

پرواز میوه‌ها از سبد خانه‌ها/ جدول به گزارش منیبان، قیمت میوه مدتی است به شدت افزایش یافته و بسیاری از مردم از این رشد قیمت‌های بی حساب و کتاب گلایه دارند خیلی‌ها به خاطر این قیمت‌های بالا توان خرید ندارند و با اینکه انتظار می رود با رسیدن فصل برداشت خیلی از میوه ها قیمت […]

  • پرواز میوه‌ها از سبد خانه‌ها/ جدول

    به گزارش منیبان، قیمت میوه مدتی است به شدت افزایش یافته و بسیاری از مردم از این رشد قیمت‌های بی حساب و کتاب گلایه دارند خیلی‌ها به خاطر این قیمت‌های بالا توان خرید ندارند و با اینکه انتظار می رود با رسیدن فصل برداشت خیلی از میوه ها قیمت ها کاهشی باشد اما کاهشی در قیمت بازار دیده نمی شود.

    فصل برداشت میوه یعنی اینکه عرضه آن در بازار بیشتر می شود و علاوه بر اینکه قیمت همان محصول باید کاهش یابد روی قیمت سایر میوه ها هم از نظر روانی باید تاثیر گذار بگذارد اما همچنان مقاومت بازار در برابر کاهش قیمت‌ها وجود دارد به طوری که همان میوه های تابستانه رکورددار گرانی هستند.

    بر اساس اطلاعات قیمتی اتحادیه بار فروشان میوه و تره بار تهران که نسخه ای از آن در اختیار خبرنگار فارس قرار گرفته است، در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران که محل توزیع میوه به میادین و مغازه‌های سطح شهر است، قیمت هر کیلو توت سفید به قیمت ۵۰ هزار تومان و توت سیاه ۶۰ هزار تومان است همچنین توت فرنگی درجه یک از ۵۵ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان در این میدان فروخته می شود. قیمت زردآلو هم کیلویی ۷۰ هزار تومان است.

    در این میدان سیب با کیفیت ۵۵ هزار تومان است، موز هم تا ۶۰ هزار تومان عرضه می شود.

    ملون ها و هندوانه هم رشد قیمت زیادی دارند به طوری که هر کیلو ملون ۱۶ هزار و هندوانه ۱۸ هزار تومان فروخته می شود. گوجه سبز کیلویی ۷۰ هزار تومان و لیمو شیرین ۴۷ هزار تومان است.

    قیمت کامل میوه ها که اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران منتشر کرده به این شرح است:

    3818332

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319477

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم