• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

قیمت بنزین در سال 1403 در لایحه بودجه چقدر است ؟

  • کد خبر : 340838
  • 23 دی 1402 - 18:49
قیمت بنزین در سال 1403 در لایحه بودجه چقدر است ؟

بنزین به عنوان یکی از منابع اصلی انرژی در سراسر جهان، با قیمت‌های متفاوت در هر کشور روبرو است. این قیمت‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند تولید داخلی، واردات، فروش و تقاضا، قوانین مالیاتی و عوامل سیاسی قرار دارند. به گزارش پول بانک به نقل از تیتر کوتاه در بسیاری از کشورها، دولت یا سازمان‌های […]

  • بنزین به عنوان یکی از منابع اصلی انرژی در سراسر جهان، با قیمت‌های متفاوت در هر کشور روبرو است. این قیمت‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند تولید داخلی، واردات، فروش و تقاضا، قوانین مالیاتی و عوامل سیاسی قرار دارند.

    به گزارش پول بانک به نقل از تیتر کوتاه در بسیاری از کشورها، دولت یا سازمان‌های دولتی نظارت بر تعیین قیمت بنزین دارند و ممکن است طبق سیاست‌های دولت، قیمت بنزین به عنوان یک مقدار ثابت تعیین شود.

    حمید امانی‌همدانی اظهار کرد: “افزایش قیمت بنزین در واقع یک مسئله فرابودجه است.” و افزود: “برای حل این مسئله، نیازمند تصمیم‌گیری مشترک سران سه قوه هستیم و تمامی قوا باید با هم همکاری کنند.”

    معاون سازمان برنامه و بودجه نیز تأکید کرد که سازمان برنامه و بودجه به تنهایی قادر به تصمیم‌گیری در این زمینه نیست و نیاز به همکاری و تعامل بین قوا دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340838

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم