• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: توسعه و تقویت مرزهای کشور در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

  • کد خبر : 143871
  • 14 آبان 1399 - 16:21
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: توسعه و تقویت مرزهای کشور در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

سرهنگ مجید کریمی روز چهارشنبه در حاشیه نشست خبری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری ایران پرس اظهار داشت: محاصره مرزها، اقدامات فیزیکی برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و توسعه اطلاعات اقدامات در مرزها نیز بخشی از برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر است. سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه تمام خسارات […]

  • سرهنگ مجید کریمی روز چهارشنبه در حاشیه نشست خبری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری ایران پرس اظهار داشت: محاصره مرزها، اقدامات فیزیکی برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و توسعه اطلاعات اقدامات در مرزها نیز بخشی از برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

    سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه تمام خسارات وارده توسط مواد مخدر به ایران به دلیل مواد مخدری است که در افغانستان تولید می شود؛ تأکید کرد که مسئولان کشور دوست و همسایه افغانستان برای حل مشکلات مواد مخدر باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

    کریمی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر به تنهایی با قاچاق مواد مخدر مبارزه می کند از افغانستان و پاکستان خواست تا در این زمینه با ایران همکاری کنند.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد که 75 درصد مواد مخدر در استان های شرقی کشور کشف می شود.

    اگر کشورهای اروپایی در مبارزه با مواد مخدر همکاری نمی‌کنند، حداقل نباید مانعی ایجاد کنند

    به گزارش خبرگزاری ایران پرس، سرهنگ مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر امروز چهارشنبه در نشست خبری تأکید کرد: نیروهای برخی کشورهای خارج از منطقه به بهانه مبارزه با مواد مخدر و تروریسم در افغانستان حضور دارند، اما تولید مواد مخدر تاکنون 50 برابر بیشتر شده است.

    گفت، اگر کشورهای اروپایی در مبارزه با مواد مخدر همکاری نمی‌کنند، حداقل نباید مانعی ایجاد کنند.
    وی همچنین راهکارهای پلیس مبارزه با مواد مخدر را در جلوگیری از توسعه قاچاق مواد مخدر توضیح داد.

    سرهنگ کریمی افزود، تقویت، توسعه، تجهیز و استفاده از امکانات برای شناسایی و از بین بردن شبکه ها، باندها و عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر در کشور، منطقه ای و بین المللی از جمله راهکارهای اجرای قانون در مبارزه با قاچاق مواد مخدر است.

    کریمی اظهار داشت: توسعه واحدهای ویژه در مبادی ورودی و خروجی مرزها از دیگر استراتژی های پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

    وی خاطرنشان کرد: 650 هزار کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس کشف شده است و 106 عنصر اصلی قاچاق و توزیع کننده مواد مخدر از ابتدای سال شناسایی و دستگیر شده اند.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر امسال نسبت به سال گذشته 28 درصد موفق تر در کشف مواد مخدر بوده است.

    وی با اشاره به استفاده قاچاقچیان از فضای مجازی برای فروش مواد مخدر اظهار داشت: طرحی در سراسر کشور اجرا شد و حدود 181 صفحه تلگرام و اینستاگرام شناسایی و برای پیگیری به مراجع قضایی معرفی شد.

    سرهنگ کریمی افزود: با شیوع ویروس کرونا و مطابق با پروتکل های بهداشتی، جلساتی را با کشورهای همسایه برگزار کردیم تا فعالیت های دستگیری باندهای مخدر را ادامه دهیم.

    وی در پایان گفت: ما تاکنون جلساتی با سازمان ملل، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افغانستان، ترکیه و قطر داشتیم و در هفته های آینده دیدارهایی با مقامات جمهوری آذربایجان و پاکستان خواهیم داشت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=143871

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم