• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

داریوش مهرجویی در ویلای خود در کرج به قتل رسید

  • کد خبر : 333219
  • 23 مهر 1402 - 2:23
داریوش مهرجویی در ویلای خود در کرج به قتل رسید

داریوش مهرجویی به قتل رسید. با نهایت تأسف باید بگویم که اطلاعاتی درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر، در خانه‌شان در کرج به من رسیده است. این خبر توسط محمدمهدی عسگرپور، رئیس هیات‌رئیسهٔ خانه سینما، تأیید شده است. همچنین، یکی از سینماگرانی که در محل حادثه حاضر بوده است، نیز این خبر را […]

  • داریوش مهرجویی به قتل رسید. با نهایت تأسف باید بگویم که اطلاعاتی درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر، در خانه‌شان در کرج به من رسیده است. این خبر توسط محمدمهدی عسگرپور، رئیس هیات‌رئیسهٔ خانه سینما، تأیید شده است. همچنین، یکی از سینماگرانی که در محل حادثه حاضر بوده است، نیز این خبر را تأیید کرده است.

    تایید خبر قتل مهرجویی و همسرش در ویلایشان

    بر اساس گزارش‌ها، این حادثه در زیبادشت مشکین آباد رخ داده است و دختر داریوش مهرجویی این واقعه را به پلیس گزارش داده است. اطلاعاتی درباره سربری حادثه نیز در فضای مجازی منتشر شده است، اما باید توجه داشت که این گزارشات صحت علمی ندارند. سردار هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، اظهار داشته است که “شواهد نشان می‌دهد این قتل به دلیل ضربات سلاح سرد در ناحیه گردن و سایر بخش‌های بدن رخ داده است.”

    تاکنون، جزئیات بیشتری درباره این حادثه، عاملان آن و انگیزه آن‌ها به صورت رسمی منتشر نشده است. اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه هنوز در دسترس نیستند.

    داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته موج نوی سینمای ایران که در سال ۱۳۱۸ به دنیا آمد، تعدادی فیلم برجسته و مورد توجه را به ارمغان آورده است. او از جمله سازندگان فیلم‌هایی همچون “هامون”، “دایره مینا”، “گاو”، “اجاره‌نشین‌ها”، “سارا”، “پری”، “لیلا”، “مهمان مامان” و “سنتوری” است.

    آخرین فیلمی که توسط وی ساخته شده بود، با عنوان “لامینور”، در سال ۹۸ منتشر شد. این حادثه تلخ و ناگهانی برای صنعت سینما و دوستداران هنر داریوش مهرجویی و همسرش تلخی بسیاری را به همراه داشته است.

    جزئیات قتل داریوش مهرجویی

    درباره جزئیات فتل داریوش مهرجویی و همسرش، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد که این حادثه در ساعات پایانی شب شنبه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شده بود و ماموران پلیس در محل حاضر شده بودند که متوجه شدند داریوش مهرجویی و همسرش در ویلا خصوصی خود در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

    سردار هداوند اعلام کرد که این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس گزارش شده است و تیم‌های تخصصی پلیس در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

    درباره ادعاهای مبنی بر بریده شدن سر مرحوم مهرجویی، سردار هداوند گفت: این حادثه به علت نامعلومی توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده است و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل به دلیل جراحات ناشی از ضربات سلاح سرد در ناحیه گردن و سایر بخش‌های بدن اتفاق افتاده است.

    فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد که جزئیات این پرونده تحت پیگیری تیم تخصصی پلیس قرار دارد.

    دلیل قتل داریوش مهرجویی

    تا این لحظه دلیل قتل داریوش مهرچویی توسط پلیس استان البرز اعلام نشده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=333219

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم