• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تتلو (امیر حسین مقصودلو) به پلیس ایران تحویل داده شد

  • کد خبر : 336882
  • 15 آذر 1402 - 14:03
تتلو (امیر حسین مقصودلو) به پلیس ایران تحویل داده شد
تتلو پس از تحویل به پلیس ایران مستقیم تحویل مقامات قضایی شد.
  • با توجه به اینکه امیر حسین مقصودلو مشهور به تتلو شکایت های خصوصی زیادی برای فعالیت های غیر اخلاقی و سو استفاده از نوجوانان زیر سن قانونی داشته است پس از اینکه توسط پلیس ترکیه به پلیس ایران تحویل داده شد به مقام های قضایی ایران تحویل داده شد.

    امیر تتلو پس از تحویل پلیس ترکیه به ایران دستگیر شد

    امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو، که به دلیل شکایات شخصی بسیاری در ترکیه دستگیر شده بود، لحظاتی پیش در مرز بازرگان به ایران تحویل داده شد و فوراً با دستور قضایی بازداشت شد.

    به گزارش روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی، امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو، که در چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد، لحظاتی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان به ایران تحویل داده شد و با دستور قضایی بازداشت شد.

    بلافاصله پس از بازداشت، مقام‌های قضایی در استان آذربایجان غربی اقدام به تحقیق درباره اتهامات انتسابی به متهم کردند و متهم را با آگاهی از اتهامات و به منظور تکمیل تحقیقات به ضابط قضایی دادند.

    با توجه به این گزارش، این خواننده غیرمجاز با شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی علیه وی مواجه شده بود. شکایت‌های اصلی این فرد مربوط به نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایش بودند.

    تتلو در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای را در جهت گسترش فساد و بی‌احترامی در بین جوانان و نوجوانان داشته است. بیشتر آثار او در سال‌های اخیر با اصول اخلاقی در تناقض بوده و به طوری که به عنوان آثار هنری محسوب نمی‌شوند.

    فساد اخلاقی و رفتاری تتلو در طول حضورش در ترکیه به حدی گسترش یافته است که او در هیچ یک از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی اجازه دسترسی به حساب کاربری خود را ندارد و به علت قوانین، امکان داشتن حساب کاربری رسمی با هویت خود را ندارد.

    تتلو در طول اقامت خود در ترکیه، بارها تلاش کرده است که کنسرت‌هایی را در کشورهای عضو اتحادیه اروپا برگزار کند، اما به دلیل قوانین مربوطه، امکان ورود به این کشورها را نداشته است.

    یکی از اقدامات مهم تتلو در گسترش فساد و بی‌احترامی، دعوت نوجوانان زیر ۱۸ سال به محل اقامت خود در استانبول بوده است. به همین دلیل، در حال حاضر تعداد زیادی شکایت علیه تتلو در داخل ایران ثبت شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=336882

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم