• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

دولت تلاش می‌کند محدودیت‌های تولید را در حوزه‌های مالیاتی و بیمه‌ای کم کند

  • کد خبر : 90537
  • 26 اسفند 1398 - 18:51

وزیر کار درباره دستمزد کارگران گفت: هم‌اکنون برخی از صاحبان مشاغل رسمی و غیررسمی یا خویش‌فرما به‌دلیل بروز ویروس منحوس کرونا با مشکلاتی از جمله کاهش تقاضا مواجه شده‌اند، به همین دلیل حمایت‌هایی می‌کنیم. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دویست و هشتاد و هشتمین نشست شورای‌عالی کار که با حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار شده است با اشاره به برگزاری جلسه ملی مقابله با کرونا به برخی از اقدامات دولت برای رفع موانع تولید پرداخت و گفت: دولت سعی کرده برخی از محدودیت‌های تولید را در حوزه‌های مالیاتی و بیمه‌ای کم کند. هم‌اکنون برخی از صاحبان مشاغل رسمی و غیررسمی یا خویش‌فرما به‌دلیل بروز ویروس منحوس کرونا با مشکلاتی از جمله کاهش تقاضا مواجه هستند.
آغاز چانه‌زنی برای دستمزد 99/ تعیین مزد کارگران در وقت اضافهوزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به تصمیمات دولت برای افرادی که حقوق‌بگیر نیستند و یا تحت پوشش بیمه خاصی نیستند اشاره کرد و ادامه داد: قرار شد دولت ارقامی حداقلی را روی کارت‌های دریافت یارانه این افراد واریز کند یا در برخی م..

  • وزیر کار درباره دستمزد کارگران گفت: هم‌اکنون برخی از صاحبان مشاغل رسمی و غیررسمی یا خویش‌فرما به‌دلیل بروز ویروس منحوس کرونا با مشکلاتی از جمله کاهش تقاضا مواجه شده‌اند، به همین دلیل حمایت‌هایی می‌کنیم.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دویست و هشتاد و هشتمین نشست شورای‌عالی کار که با حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار شده است با اشاره به برگزاری جلسه ملی مقابله با کرونا به برخی از اقدامات دولت برای رفع موانع تولید پرداخت و گفت: دولت سعی کرده برخی از محدودیت‌های تولید را در حوزه‌های مالیاتی و بیمه‌ای کم کند. هم‌اکنون برخی از صاحبان مشاغل رسمی و غیررسمی یا خویش‌فرما به‌دلیل بروز ویروس منحوس کرونا با مشکلاتی از جمله کاهش تقاضا مواجه هستند.

    آغاز چانه‌زنی برای دستمزد 99/ تعیین مزد کارگران در وقت اضافه

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به تصمیمات دولت برای افرادی که حقوق‌بگیر نیستند و یا تحت پوشش بیمه خاصی نیستند اشاره کرد و ادامه داد: قرار شد دولت ارقامی حداقلی را روی کارت‌های دریافت یارانه این افراد واریز کند یا در برخی مشاغل اجازه دهد با معرفی برخی واحدهای ذی‌ربط از کارت‌های اعتباری برخوردار شوند.

    انتهای پیام/+

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=90537

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم