• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

بدنام کردن دختر شیرازی با انتشار عکس های برهنه اش / بازداشت دوست قدیمی

  • کد خبر : 246790
  • 05 شهریور 1400 - 3:24
بدنام کردن دختر شیرازی با انتشار عکس های برهنه اش / بازداشت دوست قدیمی

انتقام‌گیری دوست چندین ساله در فضای مجازی سبب شد تا عکس های برهنه دختر جوان در شهر پخش شود.

  • پول بانک: انتقام‌گیری دوست چندین ساله در فضای مجازی سبب شد تا عکس های برهنه دختر جوان در شهر پخش شود.

    رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی خانمی 25 ساله خبر داد که با ایجاد یک صفحه جعلی و قرار دادن عکس های برهنه و خصوصی شاکیه و اعضای خانواده آن اقدام به توهین و نشر اکاذیب بر علیه دوست صمیمی خود کرده بود.

    سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال مراجعه خانمی جوان و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس که مدعی شده بود فردی ناشناس در فضای مجازی با ایجاد صفحه اینستاگرامی و درج تصاویر شاکیه در آن بهمراه شماره تلفن وی برای او و خانواده‌اش ایجاد مزاحمت کرده است، رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

    انتقام گیری در اینستاگرام از دوست قدیمی

    وی گفت: پس از حضور شاکیه، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با ثبت اظهارات وی، جمع‌آوری مدارک و مستندات پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم به همراه ادوات هوشمند ارتکاب جرم دستگیر شد.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا متهم که دوست چندین سالیانه شاکیه بود منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود.

    این مقام سایبری ادامه داد: در بازجویی اولیه انجام‌شده، متهم عنوان داشت دلیل ارتکاب این جرم، دشمنی و کینه‌ای که از شاکیه داشته باعث شده بود که تصاویر خصوصی ایشان را به قصد بدنام کردن وی در فضای مجازی انتشار دهد.

    سرهنگ سلیمانی گفت: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

    رئیس پلیس فتا استان فارس خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=246790

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم