• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

تورم سال آینده زندگی مردم را دچار مشکل می‌کند/ با این بودجه در زندگی مردم اتفاق خاصی نمی‌افتد

  • کد خبر : 310488
  • 06 بهمن 1401 - 4:43
تورم سال آینده زندگی مردم را دچار مشکل می‌کند/ با این بودجه در زندگی مردم اتفاق خاصی نمی‌افتد

عضو کمیسیون تلفیق در مجلس: تورم سال آینده زندگی مردم را دچار مشکل می‌کند/ با این بودجه در زندگی مردم اتفاق خاصی نمی‌افتد سمیه محمودی، عضو کمیسیون تلفیق در مجلس، در گفتگو با خبرنگار مُنیبان ضمن ارزیابی..

  • عضو کمیسیون تلفیق در مجلس:

    تورم سال آینده زندگی مردم را دچار مشکل می‌کند/ با این بودجه در زندگی مردم اتفاق خاصی نمی‌افتد

    سمیه محمودی، عضو کمیسیون تلفیق در مجلس، در گفتگو با خبرنگار مُنیبان ضمن ارزیابی بودجه سال آینده گفت:‌ لایحه بودجه مزیت‌ها و معایبی داشت و هر دو را باید در کنار هم بگذاریم اما با توجه به اینکه معایب آن بسیار بیشتر از مزیت‌های آن است مخالف بودجه هستم.

    او با اشاره به تورم در لایحه بودجه تصریح کرد: در بودجه تورم ۴۹ درصدی کاملاً مشخص است و با این بودجه در زندگی مردم اتفاق خاصی نمی‌افتد. گفته می‌شود سال 1402 اتفاق خاصی می‌افتد به نظرم بنده اتفاق خاصی نمی‌افتد و تورم زندگی مردم را دچار مشکل می‌کند.

    محمودی تصریح کرد: به نظر می‌رسد دولت سیزدهم در لایحه بودجه همان مسیر دولت قبل را طی کرده و کاری خاص و ساختار جدیدی ارائه نکرده است. البته تنها کاری که کرده این بود که بحث جدول هدفمندی یارانه‌ها در بودجه عمومی قرار گرفت وگرنه من تغییر خاصی بین این بودجه با بودجه‌های دیگر مشاهده نمی‌کنم که با توجه به شرایط ویژه اتفاق خاصی افتاده باشد.

    او در واکنش به اینکه گفته شده بودجه برخی نهادهای نظامی نظیر سپاه چند برابر شده است خاطرنشان کرد: بنده چنین چیزی مشاهده نکردم.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310488

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم