• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

استفاده از مصالح سفارشی در خانه های لوکس

  • کد خبر : 311635
  • 02 اسفند 1401 - 20:16
استفاده از مصالح سفارشی در خانه های لوکس

جدا از موقعیت مکانی، چیدمان و طراحی برجسته یکی دیگر از عناصر کلیدی خانه های لوکس مدرن می باشد که با استفاده از مواد با کیفیت ساخته می شوند. سازندگان خانه های لوکس همیشه به دنبال آخرین روند در مصالح ساختمانی هستند که نشان دهنده تجمل و انحصار بودن آن است و مزایای عملکردی را […]

  • جدا از موقعیت مکانی، چیدمان و طراحی برجسته یکی دیگر از عناصر کلیدی خانه های لوکس مدرن می باشد که با استفاده از مواد با کیفیت ساخته می شوند. سازندگان خانه های لوکس همیشه به دنبال آخرین روند در مصالح ساختمانی هستند که نشان دهنده تجمل و انحصار بودن آن است و مزایای عملکردی را نیز ارائه می دهد و تضمین می کند که خانه با حداقل تعمیر و نگهداری در زمان مقاومت خواهد کرد.

    در حالی که منابع دیگر با ماهیت پیشرفته تر ممکن است بدون کمک یک معمار حرفه ای یا طراح داخلی سخت تر باشد با این وجود، ما امیدواریم که آنها از نظر طیف گسترده ای از مواد که می توانند برای ایجاد خانه هایی با طراحی سفارشی مورد استفاده قرار گیرند، منبعی برای تفکر باشند.

    در حالی که ما فرسوده خود را به فضاهای داخلی و مناطق خارجی تقسیم کرده‌ایم، شایان ذکر است که بسیاری از این مواد را می‌توان به جای هم در فضای داخلی و خارجی استفاده کرد، به ویژه با توجه به تقاضای مداوم برای خانه‌هایی با جریان داخلی و خارجی در برخی موارد، ممکن است درمان‌های خاصی برای مواد بیرونی مورد نیاز باشد، بنابراین  قبل از سرمایه‌گذاری در این مواد ارزش آن را دارد که با سازندگان خانه با تجربه صحبت کنید.

    فضای داخلی

    مواد مورد استفاده در فضای داخلی خانه‌های سفارشی ،برای ایجاد بافت‌های سطحی پویا استفاده می‌شوند که به حس مجلل لوکس می‌افزایند. آنها می توانند از چوب گرفته تا مواد مصنوعی و فلزات را شامل شود، با فناوری پیشرفته اکنون می تواند این مواد را به روش های الهام بخش و اغلب نوآورانه پردازش یا تکمیل کند.

     

    طبقات بی عیب و نقص

    یک نقطه کانونی کلیدی و لنگر در هر خانه ای کف می باشد و عنصر اصلی داخلی است که  سازندگان سفارشی از همان ابتدا با مشتریان صحبت می کنند و ایجاد می کنند. کفپوش‌های ساخته‌شده از چوب رایج بین سازندگان خانه‌های باکیفیت هستند و می‌توانند هم در خانه‌های سبک سنتی و هم در خانه‌های مدرن استفاده شوند. سازندگان سفارشی  گزارش می‌دهند که مشتریان درخواست کف‌های چوبی با طرح‌هایی را دارند که به عنوان کف پارکت نیز شناخته می‌شود، در حالی که تزئینات جایگزین شامل منبت‌های سنگی و مدال‌های کف است.

     

    کاشی‌های سرامیکی لعاب‌دار نیز یک انتخاب محبوب برای سازندگان خانه‌های لوکس هستند، زیرا می‌توان از آن‌ها در بیرون نیز برای ایجاد جریان در فضای باز استفاده کرد. یکی دیگر از گزینه ها برای زندگی در فضای باز و یک انتخاب عالی به دلیل بافت ناهموار و ارگانیک آن تخته سنگ است.  به دلیل شگفتی های طبیعی آن، سنگ یکی دیگر از انتخاب های رایج است از ماسه سنگ گرفته تا سنگ های آبی پررنگ.

    بتن جذابیت خارق‌العاده خود را حفظ می‌کند، زیرا از اصول اولیه سازنده به یک طراحی تبدیل شده است که می‌تواند به روش‌های مختلف رندر شود و در طیف وسیعی از رنگ‌ها رنگ آمیزی شود. حتی می توان آن را با اسید شستشو داد تا ظاهری حکاکی شده ایجاد کند.

    گزینه‌های غیرعادی‌تر کف‌پوش شامل کاشی‌های کف چرمی یا کف‌پوش‌های جلوه‌دار چرمی می باشد که در حمام لوکس استفاده می شود.

    در ادامه با برانیا آفیس، متخصص در حوزه طراحی ویلا همراه باشید.

    دیوارها + سقف

    دیوارها درخانه‌های سفارشی اغلب به فلسفه سنتی «بوم خالی» می‌چسبند، با یک روکش صاف عالی و رنگ‌های با کیفیت بالا و خنثی که به عنوان پس‌زمینه عناصر تزئینی بیشتر خانه دیده می‌شود. با این حال برخی از مشتریان رویکرد جسورانه تری را اتخاذ می کنند یا یک دیوار برجسته را انتخاب می کنند یا یک تم کامل را برای یک اتاق.درخواست میکنند.  این را می توان با استفاده از کاغذ دیواری های تزئینی عالی یا حتی یک قدم جلوتر به دست آورد. این روزها دیدن خانه‌های لوکس مدرن با دیوارها و سقف‌هایی که با مواد مختلفی ساخته شده‌اند، از رزین‌های بافته شده که جلوه‌ای سه‌بعدی می‌دهد یا تخته گچی که جلوه‌ای مجسمه‌سازی عالی را نیز ارائه می‌دهد نادر نیست.

    یکی دیگر از روش‌های پرطرفدار برای دیوارها یا سقف‌ها، چرم است که می‌تواند حس سنتی مردانه یا کتابخانه‌ای را ایجاد کند یا در صورت استفاده با تخیل می‌تواند برای ایجاد حال و هوای ارگانیک مدرن استفاده شود. چرم مصنوعی یک جایگزین عالی برای استفاده در مناطق مرطوب یا مصرف کنندگانی است که در مورد استفاده از محصولات حیوانی محتاط هستند. چه از چرم طبیعی استفاده کنید چه مصنوعی، نرمی و گرمی در آن است که به فضای داخلی می افزاید.

    پوشش های فلزی دیوار و سقف نیز محبوب هستند و راهی عالی برای ایجاد یک سطح صنعتی یا غیرمنتظره روی دیوار ظریف هستند. از فلز اکسید شده که معمولاً برای فضاهای بیرونی محفوظ است گرفته تا فولاد ضد زنگ برش لیزری یا روکش مسی که همچنان رواج دارد، فلز کاربردهای متعددی دارد و می‌تواند شخصیت‌های متفاوتی به خود بگیرد.

    برای دیوارها، شیشه یکی دیگر از محصولات محبوبی است که توسط سازندگان خانه های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد نه به عنوان یک دیوار بلکه برای ساخت خود دیوار.  استفاده می شود. شیشه های رنگی و نورپردازی را می توان به روش های بصری چشمگیر استفاده کرد، در حالی که شیشه های لمینت که از مواد مسطح بین دو ورق شیشه استفاده می کردند، برای ایجاد جلوه ای تزئینی و در عین حال درخشان عالی هستند.

    استفاده از مصالح سفارشی در خانه های لوکس

    نشاط بیرونی خانه

    با قسمت های بیرونی خانه باید متفاوت از فضای داخلی برخورد شود. یکنواختی در اینجا بیشتر مورد توجه است، زیرا نمای بیرونی خانه تمایل دارد که فوراً از نظر بصری هضم شود. مواد بیرونی نیز باید الزامات عملکردی خاصی را برآورده کنند. آنها در حالت ایده آل باید بادوام، مقاوم در برابر آب و هوا و در صورت امکان انرژی کارآمد باشند. فضای بیرونی نسبت به فضای داخلی خشن‌تر هستند، اگرچه خانه‌های لوکس مدرن با حس و حال معاصر ممکن است چنین تمایز آشکاری بین پوشش‌ها و بافت‌های داخلی و خارجی ایجاد نکنند.

    سازندگان خانه های لوکس گزارش می دهند که مشتریان اغلب به دنبال یک عامل در مواد مورد استفاده برای نمای بیرونی خانه های خود هستند. یکی از علاقه‌مندی‌های خاص در خانه‌های سبک معاصر این ایده است که یک ساختمان را می‌توان به سرعت و کارآمد ساخت. اغلب با استفاده از عناصر مدولار و پیش‌ساخته که در عین اینکه از نظر عملکردی مفید هستند، زیبایی‌شناسی ساختمان را نیز نشان می‌دهند.

     

    استفاده از آلومینیوم در خانه

    آلومینیوم همچنین به عنوان ماده ای برای استفاده در عناصر بیرونی خانه های لوکس مدرن توجه روزافزونی را به خود جلب می کند.  روکش آلومینیومی به هم پیوسته برای سازه‌های مدرن که در آن‌ها به لبه‌های تمیز و جعبه‌ای برای ایجاد حس مدرنیستی متمایز نیاز است عالی هستند. آلومینیوم یک ماده عالی است زیرا شکل خود را به خوبی حفظ می کند، سطح صافی بی عیب و نقص ارائه می دهد و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

    اگر میخواهید درباره نکات مهم ساخت سقفی خوب اطلاع پیدا کنید، کلیک کنید.

    مصالح ساختمانی با سبک سنتی

    خانه های سفارشی، حتی آنهایی که حس و حال امروزی دارند از مصالح ساختمانی سنتی تر استفاده می کنند که اغلب به روشی مدرن استفاده می شود تا حس گرما و بافت ایجاد کند. گچ بری یک ماده پوشش خارجی محبوب است که توسط سازندگان خانه های لوکس به ویژه در خانه هایی با سبک سنتی یا کلاسیک استفاده می شود. اساساً مخلوطی از سیمان، ماسه و آهک است که ماده ای از نوع گچ خشن ایجاد می کند که روی دیوارها اعمال می شود.

     

    استفاده از سنگ با دوام در خانه

    سنگ ها نیز مورد علاقه مشتریان هستند زیرا بسیار بادوام هستند و حس شخصیت و اصالت فوری را ارائه می دهند. آنها همچنین بسیار متنوع هستند زیرا می توان آنها را به طرق مختلف برش داد و تکمیل کرد. سنگ های محبوب عبارتند از ماسه سنگ، سنگ آهک، سنگ مرمر، گرانیت، تخته سنگ و سنگ آبی. آنها را می توان هم برای بیرون و هم برای فضای داخلی ساختمان برای ایجاد جریان داخلی و خارجی استفاده کرد و همچنین می توان آنها را به ویژگی هایی مانند جزیره  یا میزهای آزاد ایستاده، شومینه های بیرونی توخالی شده و حتی دیوارهای بیرونی حجاری شده تبدیل کرد.

    استفاده از مصالح سفارشی در خانه های لوکس

    الوار یک مصالح ساختمانی با میراث قوی

    اغلب در خانه های لوکس معاصر ساحلی ساخته می شوند. مصالح ساختمانی الوار معمولاً چوب های سختی هستند که دوام و پایداری بسیار بیشتری را ارائه می دهند.  چوب جذابیتی جاودانه و محیطی به خانه می بخشد.

    استفاده از آجر در خانه

    آجر نیز در این زمینه محبوبیت دارد. یک مصالح ساختمانی کلاسیک که قدمت آن به دوران باستان بازمی گردد، برخی از رایج ترین انواع آجر شامل خاک رس سوخته، آهک ماسه ای، مهندسی، بتن و خاکستر بادی هستند و برای دیوارها و ستون ها استفاده می شوند. آنها همچنین در زیر پا در یک منطقه بیرونی عالی به نظر می رسند زیرا می توان آنها را در الگوهایی چید که از گرما و بافت بیشترین استفاده را می کند.

    توجه داشته باشید که مزیت دیگری که آجرها ارائه می‌کنند این است که آنها به طور طبیعی کارآمد هستند و مزایای عملکردی بسیار خوبی را ارائه می‌دهند که شامل خواص جرم حرارتی فوق‌العاده میباشد که به آنها اجازه می‌دهد گرما را به آرامی ذخیره و آزاد کنند در نتیجه در خانه تنظیم گرمایش و سرمایش ایجاد می شود.

     

     

    چگونگی انتخاب مصالح  در خانه های لوکس

    برای انتخاب اینکه چه مصالحی را در ساختمان خود به کار ببرید که هم با کیفیت بالا باشد و هم مطابق با سلیقه شما باشد باید با یک متخصص صحبت کنید تا شما را در انتخاب آن راهنمایی کنند. شرکت مهندسی برانیا متخصص در ساخت و طراحی ویلا با وجود مشاوران و کارشناسان در این حوزه شما را یاری میکنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=311635

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم