• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

خرید سینی مایکروفر

  • کد خبر : 304227
  • 19 تیر 1401 - 0:29
خرید سینی مایکروفر

همان طور که می دانید، تمام مواد خوراکی در داخل مایکروفر، برای پخته یا گرم شدن، به طور مداوم، با سرعتی یکنواخت می‌چرخند. این چرخش به کمک یک سیستم گردش غذا در داخل مایکروفر انجام می شود. این سیستم، از اجزای مختلفی نظیر سینی، ریل زیر سینی، کوپل یا موتور گردان و شفت هایی که […]

  • همان طور که می دانید، تمام مواد خوراکی در داخل مایکروفر، برای پخته یا گرم شدن، به طور مداوم، با سرعتی یکنواخت می‌چرخند. این چرخش به کمک یک سیستم گردش غذا در داخل مایکروفر انجام می شود. این سیستم، از اجزای مختلفی نظیر سینی، ریل زیر سینی، کوپل یا موتور گردان و شفت هایی که نیروی تولید شده توسط موتور گردان را به سینی انتقال می دهند، تشکیل شده است. اگر هر کدام از این قطعات دچار ایراد شود، سیستم گردش غذا مختل خواهد شد و حتی در صورتی که دستگاه بتواند کار کند، غذا یا خام می ماند یا می سوزد. برای خرید قطعات مختلف مایکروفر از جمله سینی مایکروفر می توانید با فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 ، در تمام ایام هفته، پاسخگوی سوالات شما در خصوص خرید سینی مایکروفر و سایر قطعات دستگاه هستند. امکان خرید قطعات در تعداد بالا از این سایت فراهم است.

     

    سایز بندی سینی مایکروفر

    پیش از خرید سینی مایکروفر، باید از اندازه دقیق سینی مایکروفر خود، اطمینان پیدا کنید. اندازه سینی ارتباط مستقیمی با ظرفیت یا حجم مایکروفر شما دارد. برای مثال یک مایکروفر سی لیتری، نیاز به سینی سی و دو سانتی دارد و مایکروفرهای بزرگتر به سینی با ابعاد بزرگتری نیاز دارند. منظور از ابعاد سینی مایکروفر، همان قطر سینی است که در سایزهای مشخصی تولید می‌شوند. این اندازه و ابعاد برای هر برندی مشخص است و اگر قصد خرید مایکروفر فابریک یدک دستگاه خود را داشته باشید، با مراجعه به فروشگاه بزرگ قطعات لوازم منزل هرمس پارت و انتخاب اندازه درست سینی، می توانید سینی مایکروفر را به سبد خرید خود اضافه نمایید و کار خرید سینی مایکروفر را بدون دردسر و در کوتاهترین زمان انجام دهید. در ادامه این مطلب، در خصوص قیمت خرید سینی مایکروفر مطالبی را عنوان خواهیم کرد.

    قیمت خرید سینی مایکروفر

    سینی مایکروفر با توحه به برند و مدل دستگاه، در قیمت های مختلفی موجود است. اما فارغ از قیمت قطعات مختلف، نکته حائز اهمیت، کیفیت قطعه و تضمین اصالت آن است. سایت بزرگ فروش قطعات لوازم منزل هرمس پارت، علاوه بر ارائه اجناس با قیمت های مناسب، تضمین اصالت اجناس خریداری شده برای مشتریان را انجام می دهد. دقت داشته باشید، خرید سینی مایکروفر که فابریک دستگاه شما نباشد، می تواند فشار مضاعفی به شفت یا کوپلینگ و موتور گردان مایکروفر وارد نماید. این مساله می تواند باعث به وجود آمدن خرابی و مشکل در این قسمت ها شود. تعمیر قسمت های برقی و پیدا کردن قطعات اصلی دستگاه، کار سخت تری است و در صورت استفاده از قطعات تقلبی در این قسمت ها امکان تحمیل هزینه های اضافه و بعضا بسیار سنگینی به مصرف کننده وجود دارد. برای خرید قطعات فابریک و اصلی دستگاه با بهترین کیفیت، از طریق شماره های بالای صفحه یا مراجعه به فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت اقدام کنید. اما دلیل نچرخیدن سینی مایکروفر و مشکلاتی که برای این قسمت از دستگاه به وجود می‌آید چیست؟ در ادامه مطلب در خصوص این موارد نکاتی را عنوان خواهیم کرد.

    خرید سینی مایکروفر

     

    ایراد در سیستم گردش غذا در مایکروفر

    سیستم گردش غذا در مایکروفر از قسمت های مختلفی از جمله سینی، ریل زیر سینی، موتور گردان و شفت تشکیل شده است. موتور گردان در کف مایکروفر قرار گرفته و نیروی لازم برای چرخش سینی را ایجاد می‌کند. نیرویی که توسط این قسمت تولید می شود، از طریق شفت ها، به سینی دستگاه انتقال پیدا می کند. اگر موتور گردان بسوزد یا جریان وارد دستگاه نشود، نیروی کافی برای چرخاندن سینی به وجود نخواهد آمد. اگر هم شفت آسیبی دیده باشد، این نیرو به سینی منتقل نخواهد شد. اگر می خواهید بفهمید ایراد نچرخیدن سینی به شفت مایکروفر مربوط است یا نه، بار اول یک ظرف نسبتا سنگین مثل ظرف پیرکس را روی سینی قرار دهید و بار دوم یک جسم سبک مثل یک لیوان کوچک را روی سینی مایکروفر خود قرار دهید. اگر پس از روشن کردن مایکروفر، در هر دو بار چرخشی وجود نداشت، موتور گردان ایراد دارد. اما اگر بار دوم سینی می‌چرخید، یعنی نیروی لازم توسط موتور تامین می شود اما شفت خراب شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. طبیعتا قبل از طی کردن این مراحل باید مطمئن شوید خود سینی و ریل زیر سینی سالم هستند و نیازی به خرید سینی مایکروفر ندارید. دلیل دیگر نچرخیدن سینی می تواند کثیف شدن سینی یا ریل زیر آن و گیر کردن این قسمت باشد. ممکن است جسم خارجی در قسمت ریل زیر سینی قرار گرفته باشد و چرخش دستگاه را مختل کند. در ادامه به توضیح مشروح تر خرابی های مایکروفر و نحوه تمیز کردن این قسمت خواهیم پرداخت.

    ایراد در موتور گردان و خرید سینی مایکروفر

    برای رفع کردن این مورد و پیدا کردن دلیل نچرخیدن سینی مایکروفر، در گام نخست باید موتور کف سینی یا موتور گردان دستگاه را بررسی کنید. این موتور که وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای چرخش سینی را دارد، به وسیله یک شفت و کوپلار به سینی متصل شده است. اگر ایراد از این قسمت نبود و نیاز بود تا برای خرید سینی مایکروفر اقدام کنید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از سایت شناخته شده و معتبر فروش قطعات یدک لوازم خانگی، هرمس پارت است. اما پیش از آن باید سلامت شفت ها هم بررسی شود.

    ایراد در کوپلینگ مایکروفر

    کوپلینگ، قطعه ای از جنس پلاستیک فشرده و در برخی مدل ها از جنس فلز است که وظیفه دارد تا انرژی چرخشی موتور گردان را، به سینی منتقل نماید. این قطعه که همان شفت متصل به موتور مایکروفر است، نیروی تولید شده توسط موتور گردان را، به سینی مایکروفر شما منتقل می‌کند. کوپلار کمک می‌کند تا سینی به راحتی بچرخد و جلوی انتقال لرزش موتور گردان به سینی را نیز می‌گیرد. دقت داشته باشید در صورتی که هر کدام از قسمت های مختلف دستگاه ایراد پیدا کرده باشند، لازم است تا مایکروفر توسط تکنسین مجاز دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد. اگر ایراد در این قسمت ها هم نباشد، ممکن است سینی یا مسیر ریل زیر سینی کثیف شده باشد. برای خرید سینی مایکروفر یدک فابریک دستگاه خود با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

    خرید سینی مایکروفر

    تمیز کردن مسیر ریل سینی مایکروفر

    همان طور که گفتیم یکی از دلایل نچرخیدن سینی مایکروفر یا سر و صدا در این قسمت، کثیف بودن مسیر ریل سینی است. برای تمیز کردن این قسمت ها، کافیست آن را از داخل دستگاه خارج کرده، در سینک بشویید و بگذارید تا خشک شود. مطمئن شوید جسم خارجی یا هر گونه کثیفی در مسیر ریل سینی مایکروفر وجود ندارد. سعی کنید از مواد شوینده که بوی زیادی دارند، مثل وایتکس استفاده نکنید. این مواد ممکن است بوی خود را به غذا منتقل کنند و تا مدت ها در دستگاه بمانند. پس از اطمینان از تمیز شدن دستگاه و وجود نداشتن چربی و مواد غذایی در مسیر سینی کوچک مایکروفر ، سیستم گردشی شامل موتور گردان، کوپلینگ و … باید کار خود را به درستی و بدون مشکل انجام دهند. در غیر این صورت احتمالا نیاز به خرید سینی مایکروفر دارید.

    خرید سینی مایکروفر از سایت هرمس پارت

    هر چند در گذشته رفتن به مراکز فروش قطعات یدک و پیدا کردن بورس خرید سینی مایکروفر برای پیدا کردن قیمت ها امری رایج و حتی ضروری بود؛ اما امروزه، با گسترش خریدهای اینترنتی، لازم به انجام این کار و سر زدن به فروشگاههای متفرقه فراوان نیست. شما می‌توانید بهترین قیمت سینی فابریک مایکروفر خود را، در سایت های معتبر پیدا کنید. قیمت انواع سینی اصل و فابریک مایکروفر در سایزهای مختلف، برای ظرفیت های مختلف این دستگاهها، در سایت بزرگ فروش قطعات یدک لوازم خانگی هرمس پارت پیدا مشخص است. برای پرسیدن سوالات بیشتر در خصوص خرید سینی مایکروفر، با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید تا کارشناسان هرمس پارت در تمام ایام هفته، حتی روزهای تعطیل به سوالات شما، پاسخ دهند.

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=304227

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم