• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

گام بعدی غرب علیه ایران تحت تعقیب قرار دادن مسئولان و اخراج سفرا است/ فعال‌سازی اسنپ بک به ضرر غرب است/ تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران نیاز به تعمیرات دارد

  • کد خبر : 308577
  • 13 آذر 1401 - 4:41
گام بعدی غرب علیه ایران تحت تعقیب قرار دادن مسئولان و اخراج سفرا است/ فعال‌سازی اسنپ بک به ضرر غرب است/ تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران نیاز به تعمیرات دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با مُنیبان: گام بعدی غرب علیه ایران تحت تعقیب قرار دادن مسئولان و اخراج سفرا است/ فعال‌سازی اسنپ بک به ضرر غرب است/ تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران نیا..

  • عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با مُنیبان:

    گام بعدی غرب علیه ایران تحت تعقیب قرار دادن مسئولان و اخراج سفرا است/ فعال‌سازی اسنپ بک به ضرر غرب است/ تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران نیاز به تعمیرات دارد

    جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در واکنش به قطعنامه کمیته حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران گفت: به نظر می‌رسد غرب پروسه‌ای را علیه ایران شروع کرده است به این ترتیب که غرب اجماع جهانیعلیه پرونده هسته‌ای ایران را از دست داد. در حقیقت زمان اوباما اجماع بود اما بعد از خروج رئیس جمهور سابق آمریکا از برجام اجماع از بین رفت. لذا در حال حاضر نیازمند اجماع سازی جهانی علیه ایران است از این رو در حوزه حقوق بشر متمرکز شده و در حال اجماع سازی است که بتواند گام‌های بعدی را دارد.

    او در توضیح اینکه منظور از گام‌های بعدی غرب علیه ایران چیست؟ افزود: به نظر بنده گام‌های بعدی غرب علیه ایران شامل تحت تعقیب قرار دادن برخی مسئولین به دلیل جرایم حقوق بشری و بعد از آن مسائلی نظیر اخراج سفیران ایران و تنگاهای بین‌المللی است.

    رحیمی جهان‌آبادی با اشاره به برخی شنیده‌ها درباره اسنپ بک تصریح کرد: بحث اسنپ بک به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و قطعنامه آن بستگی دارد. اگر آژانس به این نکته برسد که ایران تخلفات آشکار داشته ممکن است قطعنامه را به شورای امنیت ارجاع بدهد اما به نظر بنده غرب به دنبال این است که مشکل اتمی را از طریق گفتگو و مذاکره با ایران حل کند چراکه می‌داند ارجاع قطعنامه به شورای امنیت حاصلی برای غرب نخواهد داشت.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه دولت فعلی عزم جدی برای به سرانجام رساندن پرونده هسته‌ای دارد؟ خاطرنشان کرد: به نظر بنده این امکان وجود دارد که مذاکرات هسته‌ای با تیم فعلی به نتیجه برسد اما در مجموع تیم مذاکره‌ کننده در پرونده اتمی نیاز به تعمیرات و تقویت دارد.

    رحیمی جهان‌آبادی در واکنش به اینکه گفته می‌شود به محض خالی شدن هر وزارتخانه‌ای بلافاصله نام مهرداد بذرپاش مطرح می‌شود و با اشاره به انتخاب او به عنوان وزیر پیشنهادی راه یادآور شد: با توجه به سابقه و پیشینه‌ای که از بذرپاش سراغ دارم او فرد توانایی است البته برخی افراد مثل آچار فرانسه هستند.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308577

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم