• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

کمک به دولت برای حل مشکلات مردم/ مشکلات کشور با داد و فریاد حل نمی شود

  • کد خبر : 303671
  • 02 تیر 1401 - 14:09
کمک به دولت برای حل مشکلات مردم/ مشکلات کشور با داد و فریاد حل نمی شود

به گزارش افکار نیوز رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: هنوز دولت سیزدهم به یک سالگی خود نرسیده است و باید به دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور فرصت داده شود. محمدصالح جوکار ، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به تعامل دولت و مجلس در زمینه […]

  • به گزارش افکار نیوز رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: هنوز دولت سیزدهم به یک سالگی خود نرسیده است و باید به دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور فرصت داده شود.

    محمدصالح جوکار ، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به تعامل دولت و مجلس در زمینه رفع مشکلات مردم، گفت: نمایندگان مجلس باید زبان گویای ملت باشند و مشکلات آنان را به گوش مسئولان اجرایی برسانند اما راهکار رفع مشکلات کشور این نیست که مجلس و دولت در مقابل هم قرار گیرند.

    این نماینده مجلس با بیان اینکه مشکلات کشور با داد و فریاد حل نمی شود، تاکید کرد: مسئولان باید در کنار هم باشند و با همراهی و همفکری، مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی را حل و فصل کنند.

    وی با بیان اینکه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم با یکدیگر همراه و همفکر هستند، تاکید کرد: باید دولت و مجلس با همراهی و همفکری، راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات مردم در نظر گیرند.

    این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید در میدان و در کنار دولت باشد،اظهارکرد: همه ما به خوبی می‌دانیم که مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند و توقع آنان از مسئولان این است که مشکلات آنان را به سرعت حل و فصل کنند.

    نمانیده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنوز دولت سیزدهم به یک سالگی خود نرسیده است و باید به دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور فرصت داده شود.

    این نماینده مجلس بیان کرد: متأسفانه می‌بینیم که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس و یا در گفتگوهای خود علیه دولت مطالب زیادی را مطرح می‌کنند‌‌، در حالی که باید مشکلات مردم را از نزدیک رصد کرده و با همفکری دولت آن را حل کنند.

    این نماینده مجلس بیان کرد: مجلس این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز به قوانین جهت رفع مشکلات اقتصادی به سرعت قوانین لازم را تصویب کند

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303671

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم