• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

وضعیت خوبی در کشور مشاهده نمی‌کنیم/ حق مردم ما این نیست که با این تورم مواجه شوند

  • کد خبر : 311033
  • 16 بهمن 1401 - 4:32
وضعیت خوبی در کشور مشاهده نمی‌کنیم/ حق مردم ما این نیست که با این تورم مواجه شوند

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با مُنیبان: وضعیت خوبی در کشور مشاهده نمی‌کنیم/ حق مردم ما این نیست که با این تورم مواجه شوند موسی احمدی، نایب رئیس اول کمیسیون انرژی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی م..

  • نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با مُنیبان:

    وضعیت خوبی در کشور مشاهده نمی‌کنیم/ حق مردم ما این نیست که با این تورم مواجه شوند

    موسی احمدی، نایب رئیس اول کمیسیون انرژی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در واکنش به اینکه یکی از علل اعدام یوسف خوش کیش در ابتدای انقلاب تورم و شناور بودن قیمت ارز بود اما چرا امروز برای این تورم و مسببین آن فکری نمی‌شود گفت: به خاطر تورم کسی را اعدام نمی‌کنند. در حقیقت به خاطر مسائل بعدی گسترده و تبعات منفی که اتفاق افتاده بود اعدام صورت گرفت والّا صرف تورم که کسی را اعدام نمی‌کنند. بالاخره بازار است و کم و زیاد می‌شود گاهی تورم است و بعضی جاها تورم را کنترل می‌کنند.

    او در پاسخ به اینکه دلار 45 هزار تومانی تا چه اندازه با شعارهای دولت محرومین سازگار است افزود: در وضعیت تورم و بالا و پایین رفتن قیمت دلار و سکه عوامل بسیار زیادی موثر است. گاهی بازار داخلی یا عوامل خارجی موثر است. رئیس جمهور هم درباره بودجه بحث خوبی داشت و گفت إن‌شاالله ما در بودجه 1402 معیشت، دلار و تورم را مدیریت کرده و بازار را به ثبات می‌رسانیم.

    احمدی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم در بحث بودجه 1402 با همفکری و همکاری اقتصاددانان کشور و مسئولان دست‌اندرکار اقتصادی بتوانند وضعیت اقتصادی را مدیریت کنند. امروز وضعیت خوبی در کشور مشاهده نمی‌کنیم مردم واقعاً مشکل دارند. ما در بین افراد و جامعه هستیم. وضعیت تورم وضعیت خوبی نیست اگرچه ما بخواهیم به مردم امید دهیم ولی وقتی در عمل و در میدان مردم با مشکل مواجه باشند این امید دادن‌ها به جایی نمی‌رسد.

    نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه شرایط فعلی زیبنده دولتی که با شعار ضد فساد روی کار آمد، است اظهار کرد: یکسری مشکلات از قبل داشتیم و یکسری مشکلات و موانع هم دشمن ایجاد می‌کند. اینها را از نظر کارشناسی بررسی کنیم. امروز حق مردم ما این نیست که با این تورم مواجه شوند اما وضعیت دولت را هم باید بررسی کنیم تا ببینیم چه وضعیتی دارد.

    احمدی درباره اینکه برکناری رئیس بانک مرکزی چه تاثیری بر تورم داشته است خاطرنشان کرد: فرزین رئیس جدید بانک مرکزی با توجه به سابقه‌ای که در بانک ملی داشته و وعده‌ها و برنامه‌هایی که ارائه داده پیش‌بینی می‌شود موفق شود ولی باید صبر کنیم ببینیم در عمل چه کار می‌کند.

    او در در واکنش به اینکه منظور تاثیر برکناری صالح آبادی بر تورم و قیمت دلار است یادآور شد: باید این برود آن بیاید، برنامه ارائه بدهد، باید صبر کنیم برنامه‌هایش چیست و چه کار می‌تواند انجام بدهد.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=311033

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم