• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

پرونده متخلفین در مسئله ریزگردها، به قوه قضاییه می‌رود

  • کد خبر : 302858
  • 10 خرداد 1401 - 1:45
پرونده متخلفین در مسئله ریزگردها، به قوه قضاییه می‌رود

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی: پرونده متخلفین در مسئله ریزگردها، به قوه قضاییه می‌رود احد آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو ..

  • سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی:

    پرونده متخلفین در مسئله ریزگردها، به قوه قضاییه می‌رود

    احد آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره ورود این کمیسیون به مسئله ریزگردها گفت: مجلس در جلسه چهارم خرداد ماه، قانون هوای پاک را به دلیل استنکاف دستگاه اجرایی و ترک فعل‌هایی که اتفاق افتاد، اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه کرد، لذا به دنبال این هستیم که پرونده حتما به قوه قضائیه برود، تا متخلفین و متمردین از قانون شناسایی شوند و قوه قضائیه تعیین تکلیف کند.

    او در واکنش به اینکه در بررسی‌هایی که کمیسیون کشاورزی درباره مسئله ریزگردها انجام داده، کدام دستگاه‌ها بیشترین سهم را در وقوع این قضیه دارند، افزود: بسیاری از دستگاه‌ها در وقوع مسئله ریزگردها دخیل هستند برای نمونه وزارت نیرو باید اقداماتی انجام بدهد، این وزارتخانه در حوزه انرژی‌های نو و تجدید پذیر اقدامی انجام نداده است.

    آزادی‎‌خواه همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این، قرار بوده وزارت کشور و نهادهای متنوع دیگر از خودروها و ناوگان شهری برقی و هیدروئیدی، استفاده کنند، که این کار را انجام ندادند، همچنین بسیاری از دستگاه‌های دیگر هم باید اقداماتی در حوزه انرژی انجام می‌دادند اما عمل نکردند. همه این موارد به صورت جداگانه توسط دستگاه قضائی بررسی و به زودی گزارش آن به مردم اعلام می‌شود.

    سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه زیرساخت‌های لازم برای استفاده از ناوگان شهری برقی فراهم است؟ یادآور شد: بحث مربوط به زیرساخت‌ها جزو مباحث ثانویه است، در هر صورت قانون باید اجرا شود و حتماً امکان اجرای آن وجود دارد.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=302858

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم