• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

اظهاراتم در مورد واگذاری خودرو به نمایندگان را تکذیب نکردم/ تحت فشار هستم

  • کد خبر : 315973
  • 10 اردیبهشت 1402 - 7:53
اظهاراتم در مورد واگذاری خودرو به نمایندگان را تکذیب نکردم/ تحت فشار هستم

نماینده مردم تبریز در مجلس: اظهاراتم در مورد واگذاری خودرو به نمایندگان را تکذیب نکردم/ تحت فشار هستم به گزارش خبرنگار سیاسی مُنیبان، روز گذشته خبری مبنی بر اینکه علیرضابیگی اظهارات خود مبنی بر تحویل ..

  • نماینده مردم تبریز در مجلس:

    اظهاراتم در مورد واگذاری خودرو به نمایندگان را تکذیب نکردم/ تحت فشار هستم

    به گزارش خبرنگار سیاسی مُنیبان، روز گذشته خبری مبنی بر اینکه علیرضابیگی اظهارات خود مبنی بر تحویل خودرو برای پس گرفتن امضا را تکذیب کرد، از طرف هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان منتشر شد. در واکنش به این خبر احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان گفت: خیر بنده تکذیب نکردم. حقیقت امر این است که آنها ادعا می‌کردند بنده گزاره خبری به کار بردم و گفتم که بین استیضاح و واگذاری خودرو ارتباطی وجود داشته و آن واگذاری خودرو بر نتیجه استیضاح تأثیر گذاشته است، در حالی که همه صحبت‌های بنده ناظر بر این مطلب است که چه ارتباطی می‌تواند میان واگذاری خودرو و استیضاح وجود داشته باشد؟ پاسخ این سوال را باید هیئت رئیسه مجلس بدهد.

    او افزود: کار من نیست که بگویم قضایا بهم مرتبط هستند یا خیر اما بنده می‌گویم که در اثنای استیضاح واگذاری صورت گرفته هیئت رئیسه مجلس مشخص کند، چه ارتباطی میان واگذاری خودرو و پس گرفتن استیضاح وجود داشته است. بنابراین آنها باید پاسخ بدهند ممکن است بگویند هیچ ارتباطی وجود نداشته است.

    علیرضابیگی در پاسخ به اینکه بنابراین مدرک شما درباره واگذاری خودرو به نمایندگان تکذیب نشده، تصریح کرد: مدرک درباره واگذاری خودرو به نمایندگان را علاوه بر هیئت نظارت به مقام قضایی هم تسلیم کردم، نظر هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان این بود که اساسا رسیدگی به موضوع واگذاری خودرو کار ما نیست بلکه این کار تخصصی است و گروه حقیقت یاب باید این موضوع را بررسی کند. هیات نظارت براساس آنچه که گفته شده و براساس وظایف نمایندگی بوده یا خیر، نظر می‌دهد یعنی آنچه من گفتم در راستای وظایف نمایندگی بنده بوده یا اقدام شخصی و مغرضانه بوده است. در نهایت دادستانی پذیرفت که مدرک را رسیدگی کند اما هیئت نظارت سند بنده درباره واگذاری خودرو به نمایندگان را نپذیرفت.

    او در ادامه خاطرنشان کرد: بنده براساس وظیفه نمایندگی قضیه واگذاری خودرو به نمایندگان را افشا کردم در حال حاضر این حجم از فشار بر روی بنده است، اگر فردی سرش بر روی تنش سنگینی نکند هیچ وقت درگیر چنین موضوعاتی نمی‌شود.

    گفتنی است، روز گذشته سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت که هیات نظارت بعد از بررسی اظهارات آقای علیرضابیگی، ادعای او درباره تحویل خودرو به نمایندگان را کذب تشخیص داد و پرونده او در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

    موسی غضنفرآبادی با اشاره به جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی ادعای تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان در زمان استیضاح اول سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دراین جلسه آقای علیرضابیگی بیان کرد که نگفته تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.

    غضنفرآبادی اضافه کرد: همچنین آقای علیرضابیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی 75 نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت و ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=315973

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم