• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

نگران نیستیم الحمدالله اقتدار داریم/ با تولیدات داخلی هم می‌توان ریزپرنده ساخت/ در اتفاقی شبیه حمله به تاسیسات نظامی در اصفهان، عوامل داخلی نفوذ می‌کنند

  • کد خبر : 310744
  • 12 بهمن 1401 - 4:36
نگران نیستیم الحمدالله اقتدار داریم/ با تولیدات داخلی هم می‌توان ریزپرنده ساخت/ در اتفاقی شبیه حمله به تاسیسات نظامی در اصفهان، عوامل داخلی نفوذ می‌کنند

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی در گفتگو با مُنیبان: نگران نیستیم الحمدالله اقتدار داریم/ با تولیدات داخلی هم می‌توان ریزپرنده ساخت/ در اتفاقی شبیه حمله به تاسیسات نظامی در اصفهان، عوامل داخلی نفوذ می‌کن..

  • رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی در گفتگو با مُنیبان:

    نگران نیستیم الحمدالله اقتدار داریم/ با تولیدات داخلی هم می‌توان ریزپرنده ساخت/ در اتفاقی شبیه حمله به تاسیسات نظامی در اصفهان، عوامل داخلی نفوذ می‌کنند

    فریدون عباسی دوانی، رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در مورد حمله به زیرساخت‌های وزارت دفاع در اصفهان گفت: اطلاعات بنده از حمله به زیرساخت‌های وزارت دفاع در حد اخباری است که به صورت رسمی منتشر شده و اطلاعات بیشتری ندارم. این قبیل اتفاقات مرسوم است چون در دفعات قبل هم از این اتفاقات به صورت محدود رخ داده اما موفق نبودند چراکه پدافند هوایی و چه پدافند در مقابل ریزپرنده‌ها به خوبی در کشور کار می‌کند. در حقیقت متخصصان ما در این زمینه‌ها کار کرده‌اند و کشور توانمند است.

    او افزود: اما از آنجایی که کشور پهناوری داریم ممکن است هر جایی از کشور عده‌ای بروند، شناسایی کنند و شرایط محلی برای پرواز دادن این ریزپرنده‌ها به وجود بیاید. ریز پرنده‌ها هم دستگاه‌هایی هستند که قطعاتش می‌تواند، وارد کشور شود و یا با استفاده از همین امکانات بازار داخلی ساخته شوند و اتفاق خیلی قابل ملاحظه‌ای نیست که بخواهیم به آن توجه کنیم.

    عباسی در واکنش به اینکه برخی بر این باور هستند که عملیات شهادت طلبانه در قدس با حمله ریز پرنده‌ها به زیرساخت‌های وزارت دفاع بی‌ربط نیستند تصریح کرد: لزوماً اتفاقاتی که در فلسطین رخ می‌دهد را نمی‌توانیم از طرف ایران تلقی کنیم چراکه اسرائیل با جامعه فلسطینی و تمام آزادیخواهان دنیا که طرفدار فلسطینی‌ها هستند رفتار خصمانه ای داشته لذا هر اقدامی در آنجا می‌تواند کار گروه‌ها یا کشورهای دیگر باشد و لزوماً مربوط به جمهوری اسلامی نیست.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابراین عملیات شهادت طلبانه در قدس و حمله ریز پرنده‌ها به زیرساخت‌های وزارت دفاع نمی‌توانند ارتباطی به یکدیگر نداشته باشند چراکه اسرائیلی ها معمولاً کار می‌کنند و وقتی به نتیجه رسیدند، اطلاعات و تدارکاتشان کامل شد اقدام می‌کنند. ما باید حواسمان به خودمان باشد و خیلی به آن مناسبت‌ها دقت نکنیم.

    عباسی در واکنش به اینکه بنابراین نقش عوامل نفوذی در حادثه حمله به زیرساخت‌های وزارت دفاع پررنگ‌تر است یادآور شد: در این قبیل اتفاقات حتماً عوامل داخلی نفوذ می‌کنند چرا عناصر رژیم صهیونیستی واقعاً شبیه ما هستند و بعضی‌هایشان ایرانی بودند و از اینجا رفتند نه اینکه لزوماً یهودی باشند. افراد را هم با پول جذب می‌کنند و هم گروه‌های معاندی هستند که می‌توانند ماموریت بگیرند و در خارج از کشور هم از طرف آنها حمایت می شو‌ند. کلاً نباید از این اتفاقات نگران باشیم الحمدالله اقتدار داریم.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310744

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم