• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

نماینده مردم تبریز در مجلس: هنوز ابلاغیه‌ای درباره شکایت پلیس دریافت نکردم/ من آنقدر دادگاه رفتم که این موضوعات مهم نیستند

  • کد خبر : 307066
  • 23 مهر 1401 - 7:27
نماینده مردم تبریز در مجلس: هنوز ابلاغیه‌ای درباره شکایت پلیس دریافت نکردم/ من آنقدر دادگاه رفتم که این موضوعات مهم نیستند

نماینده مردم تبریز در مجلس: هنوز ابلاغیه‌ای درباره شکایت پلیس دریافت نکردم/ من آنقدر دادگاه رفتم که این موضوعات مهم نیستند احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگا..

  • نماینده مردم تبریز در مجلس: هنوز ابلاغیه‌ای درباره شکایت پلیس دریافت نکردم/ من آنقدر دادگاه رفتم که این موضوعات مهم نیستند

    احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در پاسخ به اینکه با توجه به انتشار خبر شکایت پلیس از شما تاکنون ابلاغیه‌ای در این مورد دریافت کرده‌اید، گفت: همکاران گفتند این چند نفر از جمله من افرادی هستند که مورد شکایت پلیس قرار گرفتند البته رسماً حرفی زده نشده اما منتظر هستم که ابلاغیه و یا اعلامیه‌ای برسد.

    او در پاسخ به شما استعلام نگرفتید افزود: خیر از قوه قضاییه استعلام نگرفتم برای چه به دنبال دردسر بروم؟ اگر ابلاغیه بیاید می‌روم و پاسخ می‌دهم مشتاق نیستم که از بنده شکایت شود.

    علیرضابیگی درباره مصونیت نمایندگان تصریح کرد: در دوره گذشته هم این اتفاق افتاد چندین پرونده تخلفات را درباره واگذاری‌ها و خصوصی‌سازی‌ها در دادگاه‌های مخنتلف دنبال می‌کردم و از آن طرف دولت از بنده شکایت کرده بود. این شکایت دولت در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح شد و با کمال شرمندگی به دلیل فضای قبیله‌گرایی حاکم بر فضای هیئت مذکور بنده را به دادگاه فرستادند.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: البته به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفتم در تاریخ خواهد ماند که شما نماینده مجلس را به دلیل موضوعات کاری خود به دادگاه ارتش می‌فرستید. در حال حاضر هم این موارد رعایت نمی‌شود و تلاش می‌کنند برای نماینده محدودیت‌ها فراهم شود اما من آنقدر دادگاه رفتم که این موضوعات مهم نیستند.

    علیرضابیگی درباره سرانجام پرونده‌ها در مجلس قبل اظهار کرد: بنده تبرئه شدم. در آن دوره حدود 7 پرونده علیه بنده مطرح شد که از همه آنها تبرئه شدم.

    نماینده مردم تبریز همچنین خاطرنشان کرد: در هر صورت این مورد در پرونده نظارت بر رفتار نمایندگان باقی ماند که نماینده مجلس را به خاطر اظهاراتی که در دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال زده بود دادگاه فرستادند حالا در این دوره هم شکایت نیروی انتظامی را دَشت می‌کنیم.

    علیرضابیگی در واکنش به اینکه ارزیابی شما از برخورد هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یازدهم با شکایت پلیس از شما به چه صورت خواهد بود، گفت: به نظر می‌رسد هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یازدهم متفاوت از مجلس دهم عمل کند. در دوره گذشته رئیس مجلس به دلیل حساب و کتاب‌هایی که با من داشت مشتری بود که حتماً بلایی سر بنده بیاید اما در این دوره به این ترتیب نیست.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307066

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم