• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

نامه مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری سراسر کشور به رهبری

  • کد خبر : 303514
  • 26 خرداد 1401 - 12:21
نامه مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری سراسر کشور به رهبری

نامه مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری سراسر کشور به رهبری به گزارش منیبان، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری، در متن نامه فعالان خانه‌های خلاق و نوآوری به مقام معظم رهبری آمده است:
“بسم الله ..

  • نامه مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری سراسر کشور به رهبری

    به گزارش منیبان، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری، در متن نامه فعالان خانه‌های خلاق و نوآوری به مقام معظم رهبری آمده است:

    "بسم الله الرحمن الرحیم

    در جمهوری اسلامی ایران، هر کجا که کار می کنید، آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید همه‌ی کارها به شما متوجه می‌شود. بایستی با این روحیه کار و تلاش کرد. در این صورت خداوند متعال به کارتان برکت می دهد.

    مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

    محضر مبارک حضرت آیت العظمی خامنه‌ای (مدظله) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

    سلام علیکم

    بیانات حکیمانه حضرتعالی در سخنرانی نوروزی امسال خطاب به مسؤولین و ملت ایران در ترسیم نقشه راه رشد و اصلاح امور اقتصادی، فصل الخطابی برای تصمیم سازان اکوسیستم صنایع خلاق و اقتصاد دانش بنیان کشور است. همچنین دستور معظم له در پاسخ به نامه معاون محترم علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای درخواست همسو شدن قوای سه گانه و نهادهای حاکمیت برای «توسعه صنایع و شرکت‌های خلاق» در جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۱ «سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و لطف محبت حضرتعالی در هامش این نامه «به مسئولان ذیربط در این باره تأکید شود» مایه دلگرمی و امید آفرینی فرزندان حضرتعالی، در خط مقدم فناوری نوآوری و صنایع خلاق ایران شد.

    در پاسخ به عنایت ویژه معظم له به توسعه صنایع و شرکتهای خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی، به استحضار می رساند «خانه‌های خلاق و نوآوری ایران» به عنوان بستر توسعه و ارائه خدمات به فعالان صنایع خلاق و فرهنگی، آمادگی خود را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری اعلام می‌داریم.

    ایران اسلامی با برخورداری از ظرفیت‌های عظیم ملموس اقتصادی، اجتماعی و ناملموس فرهنگی و ارزشی، شایسته جایگاه بزرگتری از بازار ۲۷۰۰ میلیارد دلاری صنایع خلاق جهان است. علاوه بر این، خانه‌های خلاق و نوآوری کشور در کنار ۱۶۰۰ شرکت خلاق در پرتو بصیرت مقام معظم رهبری می‌توانند بر ادبیات نوین اقتصاد خلاق در ابعاد ملی و بین‌المللی مؤثر بوده و در بستر تعامل با کشورهای جهان اسلام و محور مقاومت، نهادهای مالی و صنعتی ارزشمند وپایداری باشند و به عنوان درگاه کشف استعداد جوانان نخبه و خلاق و زیرساخت تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و خلاق رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش صد در صدی ظرفیت‌های فعلی دانش بنیان کشور در سال ۱۴۰۱ را عملی کنند.

    در پایان ضمن سپاسگزاری از توجه ویژه حضرتعالی به موضوع صنایع و شرکت‌های خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی به عنوان پیشران توسعه و اقتصاد دانش بنیان، استدعا داریم ما را از رهنمودهای مستمر خود در مسیر توسعه بهره‌مند فرمائید.

    اعتقاد داریم امروز نیاز ما به باهم بودن از همیشه بیشتر است، به فضل پروردگار و با هدایت معظم له از این پیچ حساس تاریخی عبور خواهیم کرد، زیرا هر چند « منابع محدود، اما خلاقیت نامحدود» و آینده روشن است."

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303514

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم