• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

همه آرای بنده در سایت شخصی به اشتراک گذاشته شده است

  • کد خبر : 303065
  • 16 خرداد 1401 - 1:42
همه آرای بنده در سایت شخصی به اشتراک گذاشته شده است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا: همه آرای بنده در سایت شخصی به اشتراک گذاشته شده است روح‌الله نجابت، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در توضیح اینکه آیا ش..

  • سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا:

    همه آرای بنده در سایت شخصی به اشتراک گذاشته شده است

    روح‌الله نجابت، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در توضیح اینکه آیا شفاف نشدن جلسات هیات رئیسه منافاتی با طرح شفافیت ندارد؟ گفت: بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا که شفافیت قوای سه‌ گانه جهت بررسی به این کمیسیون ارجاع شده بود و به عنوان یکی از شفاف‌ترین نمایندگانی که تا پیش از تصویب طرح شفافیت آرا، همه آرای بنده در سایت شخصی به اشتراک گذاشته می‌شد، اعلام می‌کنم طرح شفافیت که رأی آورد، بسیار طرح خوبی است.

    او افزود: البته ماده 3 که ماده اصلی است رأی آورد، جزئیات دیگری در یکی، دو ماده باقی مانده دارد و یک مورد کوچک هم از ماده یک باقی مانده است. در این میان یکی از همکاران پیشنهادی مبنی بر شفافیت مذاکرات و مصوبات هیات‌ رئیسه مجلس ارائه داد که صحن مجلس به آن رأی نداد، البته بنده رأی موافق به این پیشنهاد دادم اما به نظر صحن مجلس، احترام می‌گذارم.

    نجابت با تاکید بر مزایای طرح شفافیت تصریح کرد: ماده 2 طرح شفافیت که در حال حاضر به دنبال آن هستیم، به رأی گذاشته شد و رأی آورد، ابعاد متنوع و متکثری دارد. در این ماده درباره فرصت‌های اشتغال، معاملات شرکت‌ها، ‌اسناد تأسیس‌شان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بسیاری از موضوعات عام مباحثی مطرح شده است.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: بنابراین مقایسه مخالفت مجلس با شفافیت جلسات هیات رئیسه که مسئله درونی مجلس است، با موافقت نمایندگان برای شفاف شدن آراء قیاس دقیقی نیست.

    نجابت در پاسخ به این پرسش که در نتیجه مخالفت مجلس با شفاف شدن جلسات هیات رئیسه منافاتی با کلیت طرح شفافیت ندارد؟ خاطرنشان کرد: اصلاً قیاس‌ این دو مقوله با یکدیگر قیاس قابل مذاکره‌ای نیست.

    عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا در پایان در خصوص اینکه چرا طرح استفاده بهینه از اشیاء و آثار باستانی را امضا نکرده است، یادآور شد: بنده طرح مربوط به استفاده بهینه از اشیاء و آثار باستانی را نخواندم که امضا کنم اما بعد که طرح را مشاهده کردم، چیز قابل دفاعی نبود.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303065

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم