• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

اعدام عوامل ناآرامی ها به موقع و درست بود/ در تهران کار فراوان است اما کارگر نیست

  • کد خبر : 309058
  • 23 آذر 1401 - 4:33
اعدام عوامل ناآرامی ها به موقع و درست بود/ در تهران کار فراوان است اما کارگر نیست

مصطفی میرسلیم: اعدام عوامل ناآرامی ها به موقع و درست بود/ در تهران کار فراوان است اما کارگر نیست مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در واکنش به ا..

  • مصطفی میرسلیم:

    اعدام عوامل ناآرامی ها به موقع و درست بود/ در تهران کار فراوان است اما کارگر نیست

    مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در واکنش به ادعای رئیسی مبنی بر اینکه حتی یک بیکار هم در پاکدشت و رباط کریم وجود ندارد گفت: در برخی از مناطق به اندازه‌ای کار و اشتغال وجود دارد که صاحبان مشاغل برای پیش بردن کار به دنبال کارگر هستند البته این شرایط در همه جای کشور یکسان نیست.

    عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: در تهران کار فراوان است تا جایی که در برخی مناطق آنقدر کار و اشتغال خوب است که نیاز داریم از سایر نقاط افراد علاقمند به کار بیایند. تصور برخی از اشتغال این است که کارمند دولت شوند این اشتغال مطلوب و مولد نیست.

    میرسلیم در پاسخ به اظهارات برخی مبنی بر فاصله کوتاه دستگیری تا اعدام عاملان ناآرامی‌ها تصریح کرد: خیر به این صورت نیست. به نظر بنده فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد.

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در حقیقت آیین دادرسی بسیار محکم است و قوه قضائیه می‌خواهد براساس آیین دادرسی کار خود را انجام بدهد اما با شرایطی که پیش آمد و ظلمی که به مردم شد بنابراین قوه قضائیه باید با توجه به این شرایط بررسی‌های خود را انجام بدهد.

    میرسلیم در پایان یادآور شد: بنده قاطعانه از عملکرد قوه قضائیه در خصوص اتفاقات اخیر حمایت می‌کنم؛ فکر نمی‌کنم اعدام‌ها زودهنگام بوده بلکه به موقع و درست بوده است.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309058

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم