• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

علت دستگیری اتباع ایرانی در ترکیه چیست؟

  • کد خبر : 340854
  • 23 دی 1402 - 19:58
علت دستگیری اتباع ایرانی در ترکیه چیست؟
گزارش‌های محلی از منابع در ترکیه نشان می‌دهند که تعدادی از اتباع ایرانی در این کشور بازداشت شده‌اند.
  • گزارش‌های محلی از منابع در ترکیه نشان می‌دهند که تعدادی از اتباع ایرانی در این کشور بازداشت شده‌اند. به نظر می‌رسد که این دستگیری‌ها مربوط به کلاهبرداری‌های مالی ایرانیان در استانبول باشد. نهادهای پلیس ترکیه در یک عملیات گسترده، ده‌ها نفر از متهمان مالی بین‌المللی را در استانبول بازداشت کرده‌اند. در لیست پلیس استانبول، اسامی ادریس مرادی “صراف”، رضا فخر عطار، امید علاقی و پریا قاسمی از میان افراد دستگیرشده ایرانی قرار دارند.

    تعدادی از این دستگیرشدگان به جرم کلاهبرداری مالی در کشورهای مختلف قبلاً دستگیر شده‌اند. در طی شش ماه گذشته، بیش از هزار نفر از متهمان بین‌المللی که در لیست قرمز اینترپل قرار داشته‌اند، توسط پلیس ترکیه دستگیر شده‌اند. این اقدامات باعث شده است که بسیاری از افراد تحت تعقیب، از جمله امیر تتلو، تصمیم به فرار از ترکیه بگیرند. همچنین، پلیس ترکیه در روزهای اخیر به دلیل ارتباط با اسرائیل، تعدادی از ساکنان خود را دستگیر کرده است، که این اقدامات منجر به تشدید روابط ترکیه و اسرائیل شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340854

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم