• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

سردار حسن‌زاده: اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت تهران و کشور را به خطر بیندازد

  • کد خبر : 308299
  • 02 آذر 1401 - 18:09
سردار حسن‌زاده: اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت تهران و کشور را به خطر بیندازد

سردار حسن‌زاده: اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت تهران و کشور را به خطر بیندازد به گزارش خبرنگار سیاسی منیبان؛ در حاشیه‌ی همایش اجتماع بسیجیان بدون‌مرز در تهران، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران در جمع ..

  • سردار حسن‌زاده: اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت تهران و کشور را به خطر بیندازد

    به گزارش خبرنگار سیاسی منیبان؛ در حاشیه‌ی همایش اجتماع بسیجیان بدون‌مرز در تهران، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به مرزبندی اعتراضات گفت: در خصوص ناآرامی‌های اخیر باید ریشه‌ها را بررسی کنیم، البته در ناآرامی‌های اخیر برنامه‌ریزی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته و کما اینکه خودشان هم اعتراف کردند و گفتند از طرف کردها حمایت می‌شود. معتقدیم با اقداماتی که اغتشاشگران انجام دادند مردم از حق مسلم خود محروم شدند چنانکه در بسیاری از روزها در تهران مردم اعتراضات خود را در مقابل مجلس مطرح می‌کردند و فضا برای بسته بودن اعتراضات مطرح نبود.

    او با اشاره به نشانه‌های مرزبندی اعتراضات با اغتشاشات افزود: آتش زدن اموال مردم، آسیب زدن به اموال دولتی و چادر کشیدن از سر زنان و اقداماتی از این قبیل در زمره برنامه‌های دشمن است .همه می‌دانند در جایی که مردم حرفی دارند با خویشتن داری با آنها برخورد می‌کنیم اما اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت تهران و کشور را به خطر بیندازد و نظم و آرامش را بهم بزند.

    حسن زاده با اشاره به حمله اخیر سپاه پاسداران به مواضع گروه‌های تروریستی در کردستان تصریح کرد: تاکنون این بخش تبدیل به پایگاهی برای ضدانقلاب شده بود و فعالیت می‌کردند، لذا با حمله سپاه به مواضع تروریست‌ها امکانات و تجهیزات آنها از بین رفت.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308299

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم