• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

روز سه‌شنبه هیئت ۳ نفره از نمایندگان به اصفهان می‌روند/ کمیسیون امنیت ملی امروز جلسه برگزار می‌کند

  • کد خبر : 310599
  • 09 بهمن 1401 - 9:49
روز سه‌شنبه هیئت ۳ نفره از نمایندگان به اصفهان می‌روند/ کمیسیون امنیت ملی امروز جلسه برگزار می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با مُنیبان: روز سه‌شنبه هیئت ۳ نفره از نمایندگان به اصفهان می‌روند/ کمیسیون امنیت ملی امروز جلسه برگزار می‌کند شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و س..

  • عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با مُنیبان:

    روز سه‌شنبه هیئت ۳ نفره از نمایندگان به اصفهان می‌روند/ کمیسیون امنیت ملی امروز جلسه برگزار می‌کند

    شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره ناآرامی‌های اخیر جوانرود گفت: به تازگی اتفاقی در جوانرود صورت نگرفته و هر چه بوده مربوط به گذشته است.

    او با اشاره به واکنش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به حمله ریزپرنده‌ها به نهادهای وابسته به یک مرکز نظامی در اصفهان افزود: فردا تیم سه نفره از مجلس برای بررسی موضوع حمله ریزپرنده ها به اصفهان می‌روند. این اقدام عملیات انتحاری بوده که ما در این موضوع توفیقی نداشتیم.

    حیدری در ادامه تصریح کرد: به عبارت دیگر در حوزه پدافند هوایی و جنگ الکترونیک اقدام موثری انجام ندادیم.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه روز شنبه حمله انتحاری در اسرائیل صورت گرفت و امروز این اقدام در اصفهان اتفاق افتاد آیا این موارد ارتباطی با یکدیگر دارند؟ اظهار کرد: بعید می‌دانم حمله به اسرائیل و از طرفی حمله به نهادهای وابسته به وزارت دفاع ارتباطی داشته باشند چراکه حمله به اسرائیل مسئله داخلی است. اما اسرائیل همیشه برای انحراف افکار عمومی اقداماتی بیرون از مرزها انجام می‌دهد که بتواند اثرگذاری عملیاتی که در فلسطین اشغالی صورت گرفته را تحت‌الشعاع قرار بدهد. لذا این دو اتفاق ماهیت متفاوتی دارند اما همیشه رژیم صهیونسیتی اقدامات تروریستی علیه تأسیسات هسته‌ای ایران و شخصیت‌ها انجام می‌دهد.

    حیدری در پایان یادآور شد: فعلا موضوع حمله ریزپرنده‌ها به نهادهای وابسته به وزارت دفاع در دست بررسی است.

    در ادامه عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان با اشاره به دستور کار کمیسیون مذکور درباره اتفاق اخیر در اصفهان گفت: امروز کمیسیون امنیت ملی جلسه دارد اما موضوع حمله ریزپرنده‌ها به نهادهای وابسته به وزارت دفاع در دستور کار نیست اما به آن پرداخته می‌شود.

    او درباره حضور مسئولانی خارج از مجلس در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: تا این لحظه قرار نیست کسی خارج از مجلس در جلسه کمیسیون امنیت ملی حضور داشته باشد و جلسه کمیسیون داخلی است.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310599

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم