• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رضا ثقتی مدیر کل ارشاد گیلان شبانه برکنار شد

  • کد خبر : 325734
  • 29 تیر 1402 - 17:45
رضا ثقتی مدیر کل ارشاد گیلان شبانه برکنار شد
در روزهای اخیر، سایت خبری گیل اعلام کرد که «رضا ثقتی» به دلیل حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر، از سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برکنار شده است.
  • در تاریخ یازدهم آذرماه 1400، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وسیله یک حکم، «رضا ثقتی» را به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب کرد. در این حکم، وزیر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی آقای ثقتی اشاره کرد و او را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تعیین کرد.

    اما در روزهای اخیر، سایت خبری گیل اعلام کرد که «رضا ثقتی» به دلیل حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر، از سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برکنار شده است. علت برکناری او، انتشار یک فیلم و صحبت‌هایی است که میان او و یک پسر جوان انجام شده بود و موجب ایجاد حواشی بسیاری شده بود.

    سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان پس از برکناری آقای ثقتی

    به علت برکناری آقای ثقتی، روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، «عبدالرضا علی پناه» را به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و جایگزین آقای ثقتی منصوب کرد.

    رضا ثقتی کیست ؟

    رضا ثقتی، فعال فرهنگی و هنری استان گیلان با بیش از ۱۹ سال سابقه در بخش‌های مختلف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بود. او دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فرهنگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بوده و عضو دائم انجمن علمی مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی ایران بود. سوابق کاری وی شامل ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مسئول امور ایثارگران اداره‌کل، مدیر مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء (ص) رشت، مدیر صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران استان و دبیر نخستین جشنواره همزمانی فیلم فجر در گیلان بوده است. او در پی ایجاد حواشی اخیر به دلیل انتشار یک فیلم و صحبت‌هایی با یک پسر جوان، از سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برکنار شده است.

    حکم رضا ثقفی مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

    در آذر ۱۴۰۰، وزیر ارشاد اسلامی دولت سیزدهم با صدور حکمی، «رضا ثقتی» را به سمت «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب کرد. در این حکم آمده است که با توجه به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جنابعالی، او به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان انتخاب شده است. وزیر نیز امیدوار است که با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری شایسته از ظرفیت فرهنگی در آن استان و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارتخانه و آن اداره کل، آقای ثقتی به انجام وظایف خود بپردازد.

    منبع  ساعد نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=325734

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. مطمئن باشید بعد از مدت کمی آبها از سر بگذره، و موضوع یواش یواش فراموش بشه، قطعا ارتقا شغل خواهد بود.رییس بیمه سلامت آستارا با کارمندش یادتونه با اون وضع افتضاح، با وجود حکم زنا (به قول خودشون با رأفت اسلامی زنای غیر محصنه) بازگشت به کار زدند یکی را به تبریز و اون یکی را به ارومیه. محل شغلشون هم از شهرستان به مرکز استان ارتقا پیدا کرده.با این کارشون سایر کارمندها را تبلیغ به این عمل زشت و شنیع در محل اداره کردند که نتیجه اش می شه مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان. اگه حکمشون را درست اجرا می کردند الان باید اعدام می شدند نه اینکه بازگشت به کار. آقای دکتر مهدی ناصحی مدیر عامل بیمه سلامت باید پاسخگو باشند.

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم