• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

امیدواریم در جشن ۵۰ سالگی انقلاب اثری از رژیم صهیونسیتی نباشد

  • کد خبر : 315080
  • 29 فروردین 1402 - 6:39
امیدواریم در جشن ۵۰ سالگی انقلاب اثری از رژیم صهیونسیتی نباشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: امیدواریم در جشن ۵۰ سالگی انقلاب اثری از رژیم صهیونسیتی نباشد شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان گفت: با..

  • عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

    امیدواریم در جشن ۵۰ سالگی انقلاب اثری از رژیم صهیونسیتی نباشد

    شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان گفت: با توجه به رویکرد نظام اولویت ارتباط و تعامل با همسایگان است بنابراین این راهبرد جمهوری اسلامی است و قطعا به نفع منطقه است. از طرفی خوشبختانه کشورهای عربی منطقه به ویژه کشورهای حاشیه‌ای خلیج فارس به این درک از مسئله رسیدند که کشورهای همسایه را در اولویت قرار دهند، به ویژه عربستان که رویکرد مثبتی نسبت به همسایگان دارد و معتقد است که هر اندازه تنش در منطقه ایجاد شود به نفع کشورهای فرامنطقه‌ای و به ضرر کشورهای منطقه است.

    او افزود: بنابراین وزارت امور خارجه این ماموریت را دارد که از این فرصت‌ها نهایت بهره‌برداری و استفاده را داشته باشد. لذا سفر وزیر امور خارجه به کشورهای منطقه در راستای توسعه و تقویت روابط صورت می‌گیرد. تاکنون هم روند مذاکرات مثبت بوده است.

    حیدری درباره زمان انحلال اسرائیل تصریح کرد: پیش‌بینی از بین رفتن اسرائیل متأثر از شرایط این رژیم است. با توجه به اینکه اسرائیل حالت متزلزلی دارد کما اینکه تجمعات صد هزار نفری در خیابان‌ها، درگیری‌های داخلی، تغییر چند باره کابینه طی یکسال حکایت از نوعی تزلزل در این رژیم دارد. مهاجرت تعداد زیادی از یهودیان سرزمین‌های اشغالی که هر روز رو به گسترش است حاکی از این است که رژیم صهیونسیتی از نظر هویت و ماهیت رو به تغییر است. البته کشورهای غربی نیز برای ماندگاری این رژیم تلاش می‌کنند. در هر صورت شرایط رژیم صهیونسیتی به شکلی است که پیش‌بینی نابودی آن قابل بحث و تحقق است.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در حقیقت بحث اصلی تغییر رژیم صهیونسیتی است کسی مخالف یهود نیست اما ملت‌های مسلمان مخالف رژیم صهیونسیتی هستند. در حال حاضر ۱۶ گروه فلسطینی در کشورهای دیگر فعالیت می‌کنند و در درون خود فلسطین احزاب و گروه‌ها به صورت دائمی شرایط را رصد می‌کنند. جریانات استشهادی شدت گرفته و حجم عملیات نیروهای ملت فلسطین بیشتر شده و این دامنه رو به گسترش است. از طرفی سلاح‌های جریان مقاومت به نسبت پیشرفته‌تر شده است.

    حیدری ضمن تاکید بر اینکه امیدواریم در جشن ۵۰ سالگی انقلاب اسلامی اثری از رژیم صهیونسیتی نباشد، یادآور شد: پیش‌بینی‌ها یه این صورت است که چنین اتفاقی صورت بگیرد.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=315080

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم