• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

در جلسه بودجه رئیسی هر چه که برایش نوشته بودند را خواند/ مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه ایجاد می‌کنند

  • کد خبر : 310541
  • 08 بهمن 1401 - 4:32
در جلسه بودجه رئیسی هر چه که برایش نوشته بودند را خواند/ مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه ایجاد می‌کنند

نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با مُنیبان: در جلسه بودجه رئیسی هر چه که برایش نوشته بودند را خواند/ مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه ایجاد می‌کنند مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در..

  • نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با مُنیبان:

    در جلسه بودجه رئیسی هر چه که برایش نوشته بودند را خواند/ مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه ایجاد می‌کنند

    مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در واکنش به افزایش قیمت دلار به نرخ ۴۵ هزار تومان گفت: روند افزایش قیمت دلار تا زمانی که مشکلات داخلی حل نشود ادامه پیدا خواهد کرد. با تورمی که ما داریم و تحریم‌هایی که وضع می‌کنند به نظر بنده قیمت دلار باز هم افزایش پیدا خواهد کرد. البته دولت در مجلس گفت ما دلار را کنترل و ارزان می‌کنیم باید دید چه سیاست‌هایی را می‌خواهند اجرا کنند که بتوانند دلار را ارزان کنند.

    او ضمن ارزیابی اینکه اظهارات رئیسی درباره قیمت دلار قانع‌کننده بود یا خیر؟ افزود: باید مشاهده کنیم حرف‌هایی که رئیسی گفت قابلیت اجرا دارد یا خیر؟ به نظر بنده با این بحث‌هایی که مطرح شد اصولا باید تورم را نصف می‌کردند اما بیشتر شده است. در حقیقت باید تورم را تک‌ رقمی کنند اما نمی‌شود چراکه مشکلات دیگری وجود دارد و این سیاست‌ها برای کاهش تورم به این سادگی قابل اجرا نیست.

    پزشکیان با اشاره به اظهارات رئیسی درباره بودجه تصریح کرد: رئیسی آنچه که در بودجه برایش نوشته و یا تنظیم کرده بودند را اعلام کرد اما آیا این بودجه همانی است که اینها می‌گویند یا خیر سال آینده مشخص خواهد شد.

    او در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی خاطرنشان کرد: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310541

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم