• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

خاطرات آیت الله هاشمی درباره جلسه تلخ رهبری و خاتمی/ ماجرای فساد مطبوعات منحرف چه بود؟

  • کد خبر : 314697
  • 24 فروردین 1402 - 8:12
خاطرات آیت الله هاشمی درباره جلسه تلخ رهبری و خاتمی/ ماجرای فساد مطبوعات منحرف چه بود؟

خاطرات آیت الله هاشمی درباره جلسه تلخ رهبری و خاتمی/ ماجرای فساد مطبوعات منحرف چه بود؟ به گزارش منیبان، در بخشی از خاطرات هاشمی رفسنجانی در بیست و سوم فروردین ۱۳۷۹ آمده است :
دکتر [محمدعلی] کی‌نژاد، ..

  • خاطرات آیت الله هاشمی درباره جلسه تلخ رهبری و خاتمی/ ماجرای فساد مطبوعات منحرف چه بود؟

    به گزارش منیبان، در بخشی از خاطرات هاشمی رفسنجانی در بیست و سوم فروردین ۱۳۷۹ آمده است :

    دکتر [محمدعلی] کی‌نژاد، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی آمد. گزارش کارهای انجام شده و در دستور را داد و خواست که در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، آقای [عبدالله] جاسبی، [رییس دانشگاه آزاد اسلامی]، مکلف به اجرای کامل و دقیق اساسنامه شود.

    [آقای هدایت لطفیان]، فرمانده ناجا و معاونان آمدند. هر یک گزارش‌کار حوزه مسئولیت خود را دادند و اظهار امیدواری کردند که در مجمع [تشخیص مصلحت نظام]، با تعیین سیاست‌های کلان مربوط به آنها، کارشان را تسهیل کنیم؛ در مواردی سردرگمی و تداخل دارند.

    دکتر [علی] لاریجانی، [رییس سازمان صدا و سیما] آمد. در مورد مطبوعات و مصوبه اخیر مجمع [تشخیص مصلحت نظام] مطالبی داشت و مسأله قتل سرهنگ [حسین] بوربور که چپ‌ها می‌گویند، قتل او مربوط به قاچاق عتیقه‌جات بوده و روزنامه ایران، امروز این را بزرگ کرده است.

    عصر آقایان [محمد] فلاح و [محمد] محمدی [ شریف‌زاده]، [مدیرکل امنیت داخلی] از وزارت اطلاعات آمدند. گفتند، در وزارت، سیاست منزوی‌کردن نیروهای ارزشی به نفع چپ‌ها جریان دارد و توضیحاتی در مورد ضاربان و پرونده ترور آقای [سعید] حجاریان دادند.

    آقای مسیح مهاجری، [مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی] آمد. در مورد گستاخی مطبوعات دوم خردادی و راهکارهای علاج، مطالبی داشت. آقایان [علی] لاریجانی، [محمدرضا] باهنر، علی اخوی‌زاده و مهدی [هاشمی] آمدند. گفتند، با بررسی نمایندگان مجلس ششم، به این نتیجه رسیده‌اندکه نیمی از آنها طرفدار ریاست من هستند و گفتند، اگر تصمیم به پذیرش ریاست بگیرم، افراد دیگری اضافه می‌شوند؛ قول ندادم وگفتم، باید شرایط را ببینم و حتی هنوز تصمیم به رفتن به مجلس هم نگرفته‌ام.

    شب میهمان رهبری بودم. در مورد مصوبه اخیر مجمع [تشخیص مصلحت نظام در خصوص سلب حق تحقیق و تفحص مجلس از نهادهای زیر نظر رهبری] و پرونده ترور آقای [سعید] حجاریان و محاکمات و دستگاه قضایی و مجلس و انتخابات تهران و وزارت اطلاعات و آقای خاتمی و امامت‌جمعه مذاکره کردیم.

    آقای [رضا] امراللهی، [رییس دانشگاه خواجه نصیر طوسی]، امروز به من گفته بود که جلسه اخیر رهبری و آقای خاتمی، تلخ بوده و خواسته بود که برای تفاهم بیشتر به ایشان کمک کنم. پرسیدم، گفتند جلسه تلخی نداشته‌اند، اما مطبوعات آن روز را به او نشان داده‌اند و با خواندن تیترهای مضر بخشی از آنها، فساد مطبوعات منحرف را به او تذکر داده‌اند.

    منبع: خبرآنلاین

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=314697

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم