• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

ترقی: از اسفندماه برنامه انتخاباتی حزب موتلفه آغاز شده است/ انتخابات دوره پیش کاملا رقابتی برگزار شد!

  • کد خبر : 316134
  • 12 اردیبهشت 1402 - 4:42
ترقی: از اسفندماه برنامه انتخاباتی حزب موتلفه آغاز شده است/ انتخابات دوره پیش کاملا رقابتی برگزار شد!

ترقی: از اسفندماه برنامه انتخاباتی حزب موتلفه آغاز شده است/ انتخابات دوره پیش کاملا رقابتی برگزار شد! حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با برنامه این حز..

  • ترقی: از اسفندماه برنامه انتخاباتی حزب موتلفه آغاز شده است/ انتخابات دوره پیش کاملا رقابتی برگزار شد!

    حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با برنامه این حزب برای انتخابات مجلس در اسفندماه اظهار کرد: یک ماه پیش در شورای مرکزی سیاست های انتخاباتی را تصویب کردیم و امروز در حال تدوین برنامه زمان بندی شده انتخابات هستیم. هنوز به مشخص شدن کاندیدا نرسیده ایم.

    او افزود: روال معمول احزاب این است که بررسی ها و پیشنهادات خود را آماده می کنند و بعد با دست پر در ائتلاف ها شرکت می کنند، ما هم همین برنامه را داریم. اصولا در کشور ما فعالیت های تکی حزبی تا الان جواب نداده است چون احزاب و سرمایه اجتماعی کافی برای اینکه مستقلا در انتخابات فعالیت کنند را ندارند. عمدتا در ائتلاف ها است که می توانند به یک سرمایه اجتماعی مناسب برای رای دست پیدا کنند.

    ترقی افزود: مقدمه انتخابات پر شور با مشارکت بالا در درجه اول امیدوار کردن مردم به نتیجه انتخابات در سرنوشت کشور است و دوم رقابتی شدن انتخابات است. سوم رضایتمندی مردم از وضعیت زندگی و معیشت خود است که در حال حاضر این موارد وجود ندارد و نیازمند پدید آوردن این موارد هستیم تا انتخاباتی پر شور محقق کنیم.

    او در پایان گفت: انتخابات دور پیش رقابتی بود؛ اگر جریانی خودش در انتخابات شرکت نمی کند به این دلیل که زمینه ای ندارد و یا احساس می کند رای ندارد این ها به دلیل رقابتی نبودن انتخابات نیست این ها به دلیل عملکرد گذشته است که موجب ناامیدی مردم و بی نتیجه بودن رای مردم در سرنوشت خود است.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=316134

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم