• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

اظهارات سخنگوی سپاه درباره رابطه اسرائیل و داعش: بعد از جنگ ۳۳ روزه کار اسرائیل تمام بود و بدون تنفس مصنوعی داعش مرده بودند

  • کد خبر : 314767
  • 25 فروردین 1402 - 9:40
اظهارات سخنگوی سپاه درباره رابطه اسرائیل و داعش: بعد از جنگ ۳۳ روزه کار اسرائیل تمام بود و بدون تنفس مصنوعی داعش مرده بودند

اظهارات سخنگوی سپاه درباره رابطه اسرائیل و داعش: بعد از جنگ ۳۳ روزه کار اسرائیل تمام بود و بدون تنفس مصنوعی داعش مرده بودند به گزارش منیبان، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز ۲۵ فروردین ماه در جمع راه..

  • اظهارات سخنگوی سپاه درباره رابطه اسرائیل و داعش: بعد از جنگ ۳۳ روزه کار اسرائیل تمام بود و بدون تنفس مصنوعی داعش مرده بودند

    به گزارش منیبان، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز ۲۵ فروردین ماه در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلای امام علی علیه السلام کرمان با تحلیلی از مبارزه امروز فلسطین با صهیونیست‌ها و تاثیر انقلاب بر این فرایند و پیامد نامگذاری روز جهانی قدس اظهار کرد: می‌دانید صهیونیست ها برای تصرف بخش عمده ای از سرزمین مسلمانان دولت جعلی یهود را در 27 هزار کیلومتر مربع از سرزمین مقدس فلسطین اشغال کردند و طرح اولیه آنها گسترش جغرافیایی از نیل تا فرات بود.

    او ادامه داد: بیش از ۷۰ سال از این طرح می گذرد و تا قبل از نامگذاری روز جهانی قدس و وقوع انقلاب اسلامی و نگاه حکیمانه امام راحل به مسئله قدس و بیت المقدس، صهیونیست‌ها به پشتیبانی اربابانشان طرح خود را پیش می‌بردند. تجهیز یک ارتش قدرتمند و تلاش در جهت نفوذ در ممالک اسلامی از جمله مولفه‌های اسرائیل برای گسترش نفوذشان طراحی شده بود.

    شریف عنوان کرد: مهمترین و اساسی ترین استراتژی اسرائیل این بود که مسئله فلسطین و اشغال این سرزمین و تشکیل دولت جعلی به فراموشی سپرده شود و نسل های جدید از آن آگاهی نداشته باشند اما وقوع انقلاب اسلامی در ایران و نگاه ویژه بنیان‌گذار انقلاب فرصتی فراهم کرد که هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این پرونده قطور ورق می‌خورد و نسل‌های جدید با چگونگی اشغال این سرزمین و ترفندهای صهیونیست‌ها آشنا می شوند.

    رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: امام راحل با تعطیلی سفارت رژیم صهیونسیتی و ایجاد سفارت فلسطین نگاه مسلمانان را به سمت بیت المقدس و فلسطین جلب و تبدیل به مسئله اول جهان اسلام کرد و محور وحدت دنیای اسلام قرار داد و امروز در چهل و چهارمین راهپیمایی می‌توان با قاطعیت راهبردهای به چالش کشیده او را نام برد که اولین آن فراموشی مسئله فلسطین بود اما امروز این مسئله حی و زنده است، نه در بین مسلمین و اعراب که نگاه دنیا به ظلم صهیونیست‌ها معطوف است.

    او با بیان این مطلب که این یکی از تاثیرات اولیه و تعیین کننده نامگذاری روز جهانی قدس است، تصریح کرد: دومین راهبرد آنان که به برکت انقلاب اسلامی و تلاش و مجاهدت فرزندان اسلامی بهم ریخت اینکه ارتشی سازماندهی کرده بودند که به تعبیر خود پنجمین ارتش قدرتمند دنیا بود.

    شریف در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز از هر زمان دیگری رژیم صهیونیستی در اضمحلال است و این یک شعار نیست و یک واقعیت پیش روی ماست و امروز همه مقامات صهیونیستی این مطلب را به کار می برند که در آستانه فروپاشی هستیم.

    وی بیان کرد: صهیونیست ها بعد از جنگ ۳۳ روزه داشتند می رفتند اما با طراحی داعش و بهم ریختن شامات یک تنفس مصنوعی به آنها دادند وگرنه بعد از جنگ ۳۳ روزه کار اسرائیل تمام بود و بدون تنفس مصنوعی داعش مرده بودند.

    شریف تصریح کرد: آنها با میدان دادن به داعش، در مقطعی جغرافیای اسلامی را دچار چالش کردند اما به طراحیشان که ایجاد دولت داعش در سرزمین عراق و سوریه بود، نرسیدند و با میدان‌داری سردار حاج قاسم سلیمانی و نیروهای باوفایش و مردم عراق و سوریه، یکبار دیگر طعم شکست را به جبهه دشمن چشاندند و امروز اثری از داعش نیست.

    رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: ارتشی که صهیونیست ها آراسته و معتقد بودند که اگر همه ارتش های عربی با هم جمع شوند نمی‌توانند آنها را شکست دهند، اما نسل ما در جنگ ۳۳ روزه شاهد بود که به برکت الهام بخشی انقلاب اسلامی و مکتب امام برای اولین بار ارتش صهیونیستی در برابر حزب الله شکست خورد و هنوز صهیونیست ها تبعات آن جنگ را می دهند.

    شریف تاکید کرد: این شکست با تدابیر رهبری و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و حزب الله و رهبر شجاعمان بود و این دومین شکست اسرائیل بعد از اجازه ندادنِ به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین بود./ ایسنا

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=314767

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم