• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آقای دولت؛ رسانه شما می گوید دستاوردی نداشته اید!

  • کد خبر : 303450
  • 24 خرداد 1401 - 11:21
آقای دولت؛ رسانه شما می گوید دستاوردی نداشته اید!

آقای دولت؛ رسانه شما می گوید دستاوردی نداشته اید! بیش از 10 ماه از آغاز دولت آقای رئیسی سپری شده و حالا پس از سپری شدن زنگ انشا و آغاز زنگ حساب به نظر می رسد دولت دستاوردی برای ارائه ندارد که اینگونه ..

  • آقای دولت؛ رسانه شما می گوید دستاوردی نداشته اید!

    بیش از 10 ماه از آغاز دولت آقای رئیسی سپری شده و حالا پس از سپری شدن زنگ انشا و آغاز زنگ حساب به نظر می رسد دولت دستاوردی برای ارائه ندارد که اینگونه رسانه اش برای فرافکنی و فرار به جلو توهین و هتاکی به روسای جمهور قبل را پیش می برد.

    بانیان وضع موجود؛ این اصطلاحی بود که برای اولین بار آقای رئیسی یک سال پیش هنگام ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری باب کرد و پس از آغاز به کارش در پاستور اخراج همه آنهایی که به نظرش بانیان وضع آن روز بودند را وعده داد. اینکه بانیان وضع کشور تا پیش از ریاست جمهوری رئیسی، چه کسانی بودند و اصلا وضع آن روز ناشی از چه عواملی بود مجال جدا و بحث جدا می طلبد اما حتی اگر منظور رئیس جمهور از بانیان وضع موجود مدیران دولت قبل بود حالا پس از 10 ماه نه تنها همه آنها از دولت خارج شده اند بلکه حتی وزیری که گفته می شد افکارش نزدیک به سیدابراهیم رئیسی بود نیز امروز از کابینه کنار رفت تا مشخص شود دولت از دیگران به خود رسیده است!

    شاید تا چند ماه ابتدایی دولت بتوان مشکلات را گردن دیگران انداخت و اتفاقات خوب مثل کنترل کرونا، ماجرای سازمان شانگهای، کاهش رشد تورم، کاهش نرخ بیکاری، افزایش فروش نفت و… را به نام دولت مستقر نوشت اما دیگر پس از پنج ماه مردم متوجه می شوند که همه آن اتفاقات ناشی از عملکرد دولت قبل بود و دولت جدید یا توانسته اقدامی انجام دهد یا برنامه هایی برای بهبود وضعیت ندارد و یا نتوانسته کنترل اوضاع را در اختیار گیرد.

    قضاوت در مورد عملکرد دولت را باید به مردم و کارشناسان سپرد اما برای اینکه قضاوت درستی صورت گیرد رسانه ها و به ویژه رسانه های دولت باید در مورد اقدامات دولت هم اطلاع رسانی درستی انجام دهند و هم اقدامات و برنامه های دولت را تبیین کنند، وقتی رسانه دولت به جای تبیین عملکرد دولت و ارائه گزارش از اقداماتی که انجام شده یا قرار است انجام شود در حد یک کانال تلگرامی عمل می کند و در زردترین شکل ممکن دیگران را مورد تاخت و تاز قرار می دهد یعنی دولت نه دستاورد درستی داشته، نه برنامه مشخصی دارد و نه چشم انداز مشخصی از آنچه که وعده داده پیش رو است وگرنه دولتی که منتقدانش بیشتر سکوت کرده اند و نمی خواهند آن را تحت فشار قرار دهند نباید به این میزان از دیگران بترسد. نکته عجیب تر اینکه این ادبیات تهاجمی علیه مدیران قبل نه تنها کاهش هم نمی یابد بلکه روز به روز افزایشی می شود، این فرافکنی ها هم فقط یک معنی دارد؛ دولت نتوانسته به شرایط مسلط شود، وضعیت را بهبود ببخشد یا تغییر دهد و برنامه هایش را (اگر داشته باشد) نتوانسته اجرایی کند به همین دلیل هم حمله به دیگران و تلاش برای تغییر زمین بازی از دولت فعلی به دولت قبل را بهترین راه فرار از این ناکامی می داند.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303450

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم