• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
4

معرفی و بررسی حساب نانو آلپاری | منظور از حساب سنتی آلپاری چیست؟

  • کد خبر : 333114
  • 18 مهر 1402 - 12:47
معرفی و بررسی حساب نانو آلپاری | منظور از حساب سنتی آلپاری چیست؟

فهرست محتوا حساب نانو آلپاری – ویژگی های اصلی حساب نانو در آلپاری کدامند؟! حساب نانو آلپاری (Alpari Nano Account) یک نوع حساب معاملاتی است که ارز پایه آن بجای دلار ($) سنت (¢) است؛«این حساب امکان معامله در بازار فارکس را با حجم و سرمایه کمتر فراهم می‌ کند. نانو اکانت به ویژه برای تازه واردان و تریدرهایی که […]

فهرست محتوا

  • حساب نانو آلپاری – ویژگی های اصلی حساب نانو در آلپاری کدامند؟!

    حساب نانو آلپاری (Alpari Nano Account) یک نوع حساب معاملاتی است که ارز پایه آن بجای دلار ($) سنت (¢) است؛«این حساب امکان معامله در بازار فارکس را با حجم و سرمایه کمتر فراهم می‌ کند. نانو اکانت به ویژه برای تازه واردان و تریدرهایی که مبلغ سرمایه کمی برای شروع معاملات دارند، مناسب است.»

     بررسی ویژگی های اصلی حساب نانو در آلپاری

    با استفاده از حساب نانو آلپاری حساب شما می توانید معاملات خود را با حجم کوچکتری انجام دهید. به عنوان مثال، شما می ‌توانید به جای معامله با یک لات (100,000 واحد از ارز) در حساب استاندارد، معاملاتی با حجم 0.01 لات (10,000 واحد از ارز) در حساب نانو انجام دهید. نانو اکانت آلپاری به شما این امکان را می ‌دهد تا با ریسک کمتر در بازار فعالیت کنید و در حوزه معاملات تجربه کسب کنید.

    ویژگی های حساب نانو در آلپاری

    برخی از ویژگی ‌های حساب نانو در آلپاری/ Alpari Nano Account:

    • سرمایه‌گذاری کم:

    شما می توانید تنها با داشتن مبلغی اندک در حساب نانو آلپاری معاملات خود را آغاز کنید؛ با استفاده از این ویژگی افرادی که آماتور هستند یا مبلغ کمی برای سرمایه گذاری دارند، می توانند به راحتی شروع انجام معاملات کنند.

    • حجم معاملات کم:

    با کمک این حساب، شما قادر به انجام معاملات با حجم کوچکتری هستید. این بدان معناست که حساب نانو در آلپاری به شما امکان می ‌دهد با ریسک کمتر در بازار فعالیت کنید.

    • آموزش و تمرین:

    حساب نانو به شما امکان می ‌دهد تجربه معامله در بازار فارکس را کسب کنید و استراتژی ‌های مختلف را بیازمایید، بدون اینکه مبلغ زیادی را به خطر بیندازید.

    • شرایط مالیاتی و کمیسیون کمتر:

    حساب نانو آلپاری معمولاً شرایط مالیاتی و کمیسیون ‌های کمتری نسبت به حساب ‌های استاندارد دارد. این به شما امکان می ‌دهد هزینه ‌های معاملاتی خود را کاهش داده و سود بیشتری را به دست آورید.

    معرفی بروکر آلپاری – انواع حساب‌ های معاملاتی در بروکر آلپاری

    بروکر آلپاری یکی از محبوب ترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان می باشد. به جرأت می توان گفت که تمامی معامله گران ایرانی که تجربه فعالیت در بازار فارکس را داشته اند، با بروکر آلپاری آشنایی داشته و حتی تجربه استفاده از آلپاری را نیز داشته اند.

    این کارگزاری فارکس با داشتن ویژگی های متنوع و منحصر به فرد، به یکی از بروکرهای برتر فارکس تبدیل شده است.

    سابقه بسیار بالا خدمات رسانی، برنامه اختصاصی [آلپاری اینوست]، نماد های مالی متنوع  و… این بروکر را به بروکر منتخب ما در بازار فارکس تبدیل کرده است.

    بروکر آلپاری حساب های معاملاتی متنوعی را نیز برای مشتریانش ارائه کرده است که هر یک از این حساب ها مشخصات مخصوص به خودشان را دارا می باشند.

     

    انواع حساب در بروکر آلپاری

    در زیر به معرفی برخی از حساب های پر کاربرد در بروکر آلپاری مانند [حساب استاندارد، حساب ECN ] و… می پردازیم:

    1. حساب استاندارد (Standard Account):

    حساب استاندارد آلپاری عموماً برای معاملات روزانه و معمولی استفاده می‌ شود. این نوع حساب برای معامله گرانی که به دنبال شرایط معاملاتی معقول هستند و با میزان سرمایه کمتری معامله می ‌کنند مناسب است.

    1. حساب ECN:

    حساب ECN [شبکه اجرای الکترونیکی] آلپاری یک نوع حساب معاملاتی پیشرفته است که به معامله ‌گران حرفه ‌ای و تجارت‌کنندگان بازار سرمایه ارائه می ‌شوداین حساب امکان اتصال مستقیم به شبکه ‌های بین ‌بانکی و صرافی ‌ها را فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌ دهد تا با سایر شرکت‌ ها و معامله ‌گران بین ‌المللی به صورت مستقیم همکاری کنید. در این نوع حساب، تنها کمیسیون در هر معامله دریافت می‌ شود و اسپردها (Spread) بسیار ناچیز است.

    1. حساب Pro.ECN:

    حساب Pro در بروکر آلپاری نیز یک نوع حساب معاملاتی پیشرفته است که به معامله‌ گران تجارت حرفه ‌ای و متخصصان بازار سرمایه ارائه می‌ شود. این حساب معمولاً با ویژگی ‌ها و امکاناتی ارتقا یافته به منظور انجام معاملات حرفه ای طراحی شده است. این حساب دارای شرایط ویژه ‌ای از جمله کمیسیون کمتر، اسپردهای کمتر و دسترسی به ابزارهایی مانند VPS (سرور مجازی خصوصی) است.

    1. حساب میکرو(Micro Account):

    در بروکر آلپارییکی از انواع حساب‌ های معاملاتی حساب میکرو است. این نوع حساب معمولاً برای تازه واردان به بازار فارکس و معامله گرانی که مبلغ سرمایه کمی برای شروع معاملات دارند مناسب است. حساب میکرو امکان معامله با حجم کمتر از حساب استاندارد را فراهم می ‌کند و معمولاً شرایط مالیاتی و کمیسیون ‌های کمتری نسبت به حساب‌ های دیگر دارد.

    معرفی و بررسی حساب نانو آلپاری | منظور از حساب سنتی آلپاری چیست؟

    معرفی انواع حساب‌های معاملاتی در بروکر آلپاری

    مقایسه حساب نانو و استاندارد در آلپاری

    حساب نانو «Nano Account» و حساب استاندارد «Standard Account» دو نوع حساب معاملاتی در آلپاری هستند که دارای ویژگی ‌ها و شرایط مختلفی هستند.در جدول زیر به مقایسه این دو نوع حساب می ‌پردازیم:

    حساب نانو (Nano Account)

    حساب استاندارد (Standard Account)

    امکان انجام معاملات با حجم کوچک تر

    انجام معاملات با حجم استاندارد (1 لات (100,000 واحد از ارز))

    مناسب برای افراد آماتور یا افراد با سرمایه اندک

    مناسب برای افراد با سرمایه متوسط رو به بالا

    به دلیل پایین بودن حجم معاملات ریسک کمتری برای انجام معاملات وجود دارد؛

    حجم معاملات بالا و ریسک بیشتر (مناسب برای تریدرهای با تجربه)

    کمیسیون و هزینه های معاملاتی کمتر

    هزینه های معاملاتی و کمیسیون های بیشتر نسبت به حساب نانو

    سایت های معتبر و متعددی به بروکر آلپاری، ویژگی حساب های معاملاتی آلپاری، اسپرد آلپاری، نحوه ثبت نام آلپاری و دیگر موارد مهم در انتخاب بروکر فارکس یا به تعبیر صحیح تر انتخاب بروکر مناسب برای فارکس پرداخته اند که از این میان میتوان به سایت های معتبر تریدرز یونیون Traders Union، معامله گران بیت کوین xbtraders و خود وبسایت رسمی آلپاری Alpariforex اشاره کرد.

    سخن آخر

    “درباره بروکر قدرتمند آلپاری، نظرات مختلفی در اینترنت و فضای مجازی می توان یافت و می توان گفت بیش از 90% معامله گران ایرانی حداقل یک حساب معاملاتی در بروکر آلپاری دارند!

    که این آمار نشان دهنده شهرت زیاد کارگزاری آلپاری، در بین معامله گران و سرمایه گذران ایرانی است. گفتنی است که معامله گران میتوانند در نماد های معاملاتی آلپاری فارکس  مانند نماد داوجونز در آلپاری سرمایه گذاری کرده و معاملات خودشان را انجام دهند.

    از طرفی با نگاهی به سابقه طولانی این بروکر  پر آوازه که بیش از 2 دهه می باشد، جای شکی برای اعتبار بروکر آلپاری باقی نمی ماند.

    معامله گران در سراسر دنیا توانسته اند فقط با تبدیل امتیاز به پول در آلپاری، بیش از 18میلیون دلار درآمد کسب کنند که نشان از موفقیت و محبوبیت طرح های تشویقی متنوع این کارگزاری به ویژه طرح کش بک “Cashback” آن است.

    امکان باز کردن انواع حساب های معاملاتی با توجه به سلایق و استراتژی های مختلف تریدرها و همچنین کمک های آموزشی و تحلیلی بروکر آلپاری، باعث شده که این کارگزاری خوش نام، بی شک یکی از بهترین بروکر های فارکس برای ایرانیان باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=333114

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    ارز دیجیتال اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فارکس فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم