• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

قیمت اسکرابر یا زمین شوی صنعتی چقدر است؟

  • کد خبر : 309865
  • 19 دی 1401 - 16:47
قیمت اسکرابر یا زمین شوی صنعتی چقدر است؟

فهرست محتوا همواره در کارخانجات و کارگاه‌ها رعایت نظافت صنعتی یکی از ضرورت‌های مهم به شمار می‌آید. این محیط‌ها معمولا به دلیل قرار گرفتن در معرض هوای آزاد و برخورد با آلودگی و همچنین رفت و آمد افراد از بیرون به داخل مجموعه، سطحشان آلوده می‌گردد. شاید‌ کلمه اسکرابر صنعتی برای شما جدید باشد اما […]

فهرست محتوا

  • همواره در کارخانجات و کارگاه‌ها رعایت نظافت صنعتی یکی از ضرورت‌های مهم به شمار می‌آید. این محیط‌ها معمولا به دلیل قرار گرفتن در معرض هوای آزاد و برخورد با آلودگی و همچنین رفت و آمد افراد از بیرون به داخل مجموعه، سطحشان آلوده می‌گردد. شاید‌ کلمه اسکرابر صنعتی برای شما جدید باشد اما باید بگوییم که همان زمین‌شوی صنعتی است.

    آیا شما با کاربرد این دستگاه آشنا هستید؟ این دستگاه‌ها همواره تمامی قسمت‌های محیط را تمیز می‌کنند. این کار به کمک نیروی الکترونیکی و اجزای سازنده دستگاه صورت می‌گیرد. امروزه تهیه این دستگاه برای تمامی محیط‌های صنعتی و حتی غیرصنعتی یک امر واجب به شمار می‌آید. در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با قیمت اسکرابر صنعتی و نکات مربوط به آن بیشتر آشنا کنیم.

    اسکرابر یا زمین شوی صنعتی چیست؟

    در واقع اسکرابر یا همان زمین شوی صنعتی یک ابزار تخصصی و مکانیکی برای شست‌وشوی سطح زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر شست‌وشو، این دستگاه توانایی خشک کردن سطح زمین را نیز دارد که این دو عملیات را به صورت هم‌زمان می‌تواند انجام دهد. سامانه‌های تخصصی و مختلفی در این دستگاه به کار رفته است که از جمله آنها می‌توان به سامانه برس زنی، پخش آب، مخزن‌های جداگانه و تفکیک آب تمیز از کثیف اشاره کرد.

    حین انجام فعالیت این دستگاه، برس با سرعت بسیار زیاد بر روی سطح زمین می‌چرخد و تمامی آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را جدا می‌کند. زمانی که برس بر کف زمین می‌چرخد، هم‌زمان آب تمیز نیز پخش می‌شود تا آلودگی‌ها به‌راحتی از بین بروند.

    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه اسکرابر این است که دارای مخازن جدا برای آب تمیز و آب کثیف است. این امر در دستگاه زمین شوی صنعتی باعث می‌شود تا آب کثیف با آب تمیز قاطی نشود و شست‌وشو فقط با آب تمیز صورت بگیرد. همچنین از انتقال آلودگی از مکانی به مکان دیگر نیز جلوگیری می‌کند. به طور کلی این دستگاه‌ها برای هر محیطی نیاز است که قیمت زمین شوی می‌تواند بر اساس معیارهای مختلفی متفاوت باشد که با کمی جست‌وجو متوجه قیمت‌های سطح بازار می‌شوید.

    قیمت اسکرابر یا زمین شوی صنعتی چقدر است؟

    به طور کلی زمین شوی صنعتی بر روی انواع سطوح مختلف مانند پارکت، سنگ، سرامیک، بتن و… قابل استفاده بوده و باید مدل خاصی را برای هر سطح انتخاب نمود. سرعت بالای شست‌وشو و خشک کردن هم‌زمان از مهم‌ترین ویژگی‌های آن بوده و همچنین موجب کاهش نیروی انسانی و در نهایت کاهش هزینه‌ها می‌شود.

    دستگاه‌های مختلف و بسیار زیادی در سطح بازار از نوع ایرانی و خارجی وجود دارند. شما متناسب با محیط و نیاز خودتان می‌توانید برای خرید این دستگاه‌ها اقدام نمایید. با اطلاع از قیمت کف شوی همچنین کاربرد و قابلیت‌های مختلف آن‌ها راحت‌تر می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

    شما می‌توانید هم دستگاه اسکرابر داخلی و هم خارجی را بررسی کرده و خریداری نمایید. عوامل مختلفی بر روی قیمت اسکرابر صنعتی تاثیرگذار است؛ مواردی مانند قابلیت‌های دستگاه، مدل، میزان کارکرد، نوع کارکرد، تجهیزات، برند و… که تمامی این موارد بر روی قیمت تاثیر بسیار زیادی دارند.

    شاید برایتان جالب باشد که برندهای ایرانی نیز از این دستگاه‌ها تولید می‌کنند که اگر قصد خرید اسکرابر ایرانی دارید، می‌توانید بازه قیمتی آنها را از مراجع معتبر نظیر اتحاد صنعت صدرا جویا شوید. لازم به ذکر است که این دستگاه.ها تماما در ایران تولید می‌شود و نیاز به قطعه‌ای از خارج ندارند.

    اسکرابر شارژی ایرانی نیز در بازار موجود است و هر فرد با توجه به علاقه و سلیقه خود می‌تواند از این مدل نیز برای محیط خود انتخاب کند. قیمت اسکرابر‌ صنعتی وارداتی که کیفیت و تکنولوژی بالاتری دارد همان‌طور که می‌دانید به دلیل نوسانات ارز دارای قیمت بالاتری خواهد بود.

    مشخص است که تکنولوژی به کار رفته و قابلیت‌های به‌روز آن‌ها نسبت به سایر نمونه‌های داخلی پیشرفته‌تر است. در بین کشورهای خارجی، آلمان در این زمینه فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد و برندهای ایتالیایی در کل دنیا شناخته شده هستند.

    به طور کلی مطابق با برند و قابلیت دستگاه‌های اسکرابر بازه قیمت‌ آنها تعیین می‌شود. شما بر اساس نیاز خودتان و قابلیت مورد نظر می‌توانید به خرید یکی از آن مدل‌ها نمایید.

    قیمت اسکرابر یا زمین شوی صنعتی چقدر است؟

    تفاوت قیمت اسکرابر دستی و سرنشین دار چقدر است؟

    مشخص است که قیمت اسکرابر دستی با اسکرابر سرنشین دار تفاوت زیادی خواهد داشت. در واقع این تفاوت به خاطر نوع کارکرد و قابلیت‌های هر دو دستگاه رقم می‌خورد. حتما می‌دانید که دستگاه اسکرابر دستی از اسکرابر سرنشین دار به لحاظ اندازه کوچک‌تر بوده و این خود یکی از دلایل تفاوت قیمت آن‌ها است.

    تجهیزات و هزینه‌هایی که برای ساخت دستگاه اسکرابر سرنشین دار به کار رفته، بیشتر از اسکرابر دستی بوده و اسکرابر‌های دستی معمولا با هزینه‌های کمتری ساخته می‌شوند.

    با بررسی نوع کارکرد آن‌ها متوجه می‌شویم که اسکرابر‌های سرنشین دار معمولاً برای محیط‌هایی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالی‌ که اسکرابر‌های دستی معمولاً برای محیط‌های کوچک‌تر و جمع و جور‌تر به کار می‌روند.

    به همین دلیل اسکرابری که برای محیط‌های بزرگتر به کار می‌رود باید دارای فناوری‌ها و تجهیزات بیشتری باشد که همین امر افزایش قیمت را به دنبال دارد. در واقع قیمت اسکرابر صنعتی توسط این ویژگی‌ها مشخص می‌شود.

    دلیل تفاوت قیمت اسکرابر کابلی و اسکرابر باتری

    همان‌طور که اشاره شد، قیمت اسکرابر صنعتی امروزه بر اساس معیارهای مختلفی مانند میزان کارکرد، قابلیت آن‌ها و… تعیین می‌شود. به طور کلی اسکرابرها در دو نوع باتری‌دار و کابلی در بازار یافت می‌شوند. تفاوت‌های قیمتی قابل توجهی میان این دو اسکرابر وجود دارد که می‌خواهیم دلایل آن را بررسی کنیم.

    همان طور که در بالا اشاره کردیم قیمت اسکرابر خودرویی با مدل دستی تفاوت زیادی دارد و در نوع کابلی و باتری‌دار نیز این تفاوت وجود دارد.

    یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو مدل وزن آن‌ها است به طوری که نوع باتری‌دار به دلیل نصب باتری وزن آن افزایش یافته است؛ اما اسکرابر‌های کابلی به دلیل سبک بودن شخص می‌تواند آن را بسیار راحت‌تر هدایت کند. همچنین اسکرابر‌های کابلی به دلیل این که مستقیماً به برق متصل می‌شوند دارای انرژی بیشتر و توان رفع آلودگی بالاتری دارند.

    این در حالی است که اسکرابر‌های دارای باتری پس از کمی استفاده ممکن است به دلیل کاهش انرژی باتری، توان نظافت اولیه را نداشته باشند. این‌ها مهم‌ترین و تنها بخشی از تفاوت قیمت اسکرابر صنعتی بوده که می‌تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه‌ها شود.

    یکی دیگر از مسائل مهم و تاثیر گذار در قیمت اسکرابر صنعتی انتخاب یک مرجع فروش معتبر است. با توجه به تنوع محصول در بازار برخی افراد از فرصت استفاده می‌کنند تا برخی از محصولات را با قیمت بالا به فروش برسانند. در این موارد یا خریدار باید بسیار هوشیار باشد و خودش بتواند کیفیت و قیمت را تحلیل کند و یا برای آسودگی خاطر به یک مرجع معتبر مراجعه کند.

    جمع بندی

    قیمت اسکرابر یا زمین شوی صنعتی چقدر است؟

    در دنیای امروز برای نظافت محیط‌های اداری و سازمانی از دستگاه‌هایی با نام اسکرابر استفاده می‌کنند. در این مطلب شما را با قیمت اسکرابر صنعتی آشنا کردیم تا بدانید که چرا قیمت‌های مختلفی در بازار برای انواع آن در نظر گرفته شده است. شما باید این نکته را در ذهن خود داشته باشید که با توجه به نیاز خود می‌توانید اسکرابر خوش قیمتی را تهیه کنید.

    انتخاب یک مرجع معتبر می‌تواند در قیمت تاثیرگذار باشد. شما با مراجعه به سایت اتحاد صنعت صدرا می‌توانید باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمت مناسب انتخاب نمایید

    etehadsanat.com

    ۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309865

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم